[Ad-hoc/wifi] Dan weer wel dan weer niet.

Pagina: 1
Acties:

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 16:08
Thuis heb ik een netwerk liggen van 2 wireless lan adapters. Alles zo ingesteld zoals in een guide stond uitgelegd en het leek ook te werken.

Maar het blijkt dus zo makkelijk niet te zijn. Soms werkt het, dan kan ik een hele film streamen maar als ik dan de volgende keer de PC weer opstart ziet hij de shared drives van de andere PC weer niet. Het enige wat helpt is een reboot en ook dat werkt niet altijd.

Wat de laatste tijd ook vaak gebeurd is dat opeens de film stopt en als ik dan weer in de shared folder wil krijg ik een Acces denied.

Van beide pc's zijn de HD's gedeeld en de beide adapters zijn van Netgear. Heb al wel aan storingen gedacht maar die dingen staan 4 meter uit elkaar en het bereik is altijd excellent.

Wat ik wil is gewoon een film kijken zonder dat ik altijd eerst een half uur bezig moet zijn. Heb al zoveel geprobeerd en ook google bied me weinig hulp. Misschien kunnen jullie me verder helpen!

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
RTFM! SLOTJE!

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-03 16:08
Iemand die me wel kan helpen misschien?

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)