Printkop (All-in-One)

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-01 12:49
Hallo beste mensen,

Ik zit me weer rot te zoeken over wat printkoppen van canon vandaag de dag kosten.
Resultaat: NIKS te vinden.
Hieruit kan ik misschien 2 dingen uit opmaken;
1e, Of de printkoppen zijn zo ongelovelijk duur van canon all-in-one printers tegenwoordig dat je net zo goed een nieuwe all in one printer kunt kopen, wat misschien nog wel goedkoper is?.

2e, De printkoppen van canon zijn tegenwoordig zo super verbeterd dat ze jaren en jaren meegaan.

Ik weet het niet!
Vandaar dit topic :P
Hopelijk heeft hier dus iemand ervaring met printkoppen (en de prijzen hiervan) van all in one printers van canon (bijv de canon pixma mp510,520)

Super bedankt alvast, je maakt waarschijnlijk veel mensen blij.

Oja waarom ik wil weten wat een printkop kost? Omdat ik een keuze aan het maken ben tussen een canon en hp all in one printer.

Laterss
Blueflame

• patrickrooden
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-02 01:39

patrickrooden

-UeW.Eclipsje?

Hey,

Ik heb zelf een Canon Smartbase mpc190 gehad, en hier was na 2 jaar de printkop al kapot van.
Deze bleef gewoon lekken en als ik er een nieuwe vulling inzette was ie binnen 2 dagen leeg :P

De printkop koste 89euro. Maar ik heb de printkop niet meer vervangen ik heb me een HP Photosmart c3180 gekocht.
Bij HP heb je iedere keer bij een nieuwe vulling een nieuwe printkop, dus ik zou voor de HP gaan

• Blueflame_Core
ja inderdaad
ik twijfel dus ook redelijk tussen hp en canon
maar het voordeel van canon vind ik dat er veel printers zijn met seperate inkttanks wat me op zich wel fijn lijkt, en de inkt is redelijk goedkoop van canon.
Enige voordeel, wat tevens een zeer groot voordeel is, van hp is dat ze inderdaad de printkop op de cartridge hebben.
Maarja wat jij had was een standalone printer? of ook all in one?
Want misschien is canon intussen een beetje verbeterd qua printkoppen :p .. ?

• patrickrooden
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-02 01:39

patrickrooden

-UeW.Eclipsje?

Blueflame_Core schreef op zondag 30 september 2007 @ 00:21:
ja inderdaad
ik twijfel dus ook redelijk tussen hp en canon
maar het voordeel van canon vind ik dat er veel printers zijn met seperate inkttanks wat me op zich wel fijn lijkt, en de inkt is redelijk goedkoop van canon.
Enige voordeel, wat tevens een zeer groot voordeel is, van hp is dat ze inderdaad de printkop op de cartridge hebben.
Maarja wat jij had was een standalone printer? of ook all in one?
Want misschien is canon intussen een beetje verbeterd qua printkoppen :p .. ?
Die canon wat ik had was ook een all in one, de inkt is inderdaad redelijk goedkoop van canon maar met de hp wat ik nu heb valt het ook nog wel reuze mee (20 euro per stuk, prijs is hetzelfde voor zwart). Het zou wel kunnen dat ze verbeterd zijn. Maar ik heb toch betere ervaringen met HP, want heb nog HP printers hier staan van 1998 en die doen het nog perfect

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Klik

En dan bij categorie printkoppen kiezen. :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Blueflame_Core
Ja inderdaad max op die site had ik ook al gekeken :P alleen ik kan niet een vinden die voor een pixma mp510 is :P. Het lijkt wel of er geen printkop voor de mp510 verkrijgbaar is, althans niet op die site, deze biedt alleen cartridges aan. Of wat ook nog kan is dat hij niet een verwisselbare printkop heeft maar een vaste *-), of het is het enige model met de printkop op de cartridge :P?
Vaag Vaag allemaal..

En patrick je hebt gelijk ;) ik heb hier ook nog een hp 3320 deskjet printer staan ( geen all in one) die doet het ook nog erg goed :P alleen de inkt daarvan is best duur, klein bakje van 6ml ofzo voor 23 euro zwart en 26 euro kleur ofzo.

[ Voor 29% gewijzigd door Blueflame_Core op 30-09-2007 13:28 ]

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

De printkop van de IP3300 en de MP 510 zijn het zelfde. Betreft Canon partnr: QY6-0070

eBay

:)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Blueflame_Core
Oooo ok ik zal ff kijken XD

LoL hij staat niet op central point.
Maar als de prijs zoals op ebay 30-40 euro ook in het echt in de winkels is dan is het een koopje :D.

Ik zal nog ff verder speuren misschien dat een winkel hem heeft.
Als ik iets heb laat ik het ff weten.

Nope helaas niks meer kunnen vinden dan wat er op ebay/marktplaats staat.
Morgen ga ik naar de mediamarkt en zal ik vragen wat ze daar kosten, hopelijk dezelfde prijzen als op ebay XD.

[ Voor 107% gewijzigd door Blueflame_Core op 30-09-2007 14:22 ]

Pagina: 1