Van de week heb ik een Samsung spinpoint T166 500 Gb gekocht om aan te sluiten in mijn PC, maar deze wordt niet herkend in mijn BIOS (en dus ook niet in windows XP)
Mijn configuratie:
Moederbord : Asus P4P800e de luxe (met laatste BIOS update AMI 1009.003)
Andere HDD's: Maxtor diamondmax plus 80Gb SATA 6Y080M0 (SATA)
Maxtor N256 30Gb
De andere harde schijven ziet 'ie wel, de diamondmax is via SATA kabeltje op het moederbord aangesloten.
De nieuwe schijf heb ik via een SATA kabel naar de 2e SATA connector op het mobo aangesloten, en de voeding heb ik via een verloopstekkertje aangesloten (omdat de samsung alleen SATA voeding heeft).
Heb al van alles geprobeerd, oa. de samsung als master of als slave, alleen de samsung aangesloten, etc. maar in de BIOS wordt is niet gedetecteerd
Wie zou mij kunnen helpen ?
Mijn configuratie:
Moederbord : Asus P4P800e de luxe (met laatste BIOS update AMI 1009.003)
Andere HDD's: Maxtor diamondmax plus 80Gb SATA 6Y080M0 (SATA)
Maxtor N256 30Gb
De andere harde schijven ziet 'ie wel, de diamondmax is via SATA kabeltje op het moederbord aangesloten.
De nieuwe schijf heb ik via een SATA kabel naar de 2e SATA connector op het mobo aangesloten, en de voeding heb ik via een verloopstekkertje aangesloten (omdat de samsung alleen SATA voeding heeft).
Heb al van alles geprobeerd, oa. de samsung als master of als slave, alleen de samsung aangesloten, etc. maar in de BIOS wordt is niet gedetecteerd
Wie zou mij kunnen helpen ?