Toon posts:

MBP icm ACD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn MBP is sinds gisteren binnen en ik zou deze graag icm met mijn ACD willen gebruiken.
Het is dus de bedoeling dat als ik thuiskom en sluit de ACD aan dat de ACD dan het hoofdscherm wordt en de het scherm vd MBP wordt dan de "extended desktop". Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd maar heb lang zitten zoeken zonder succes.

Dus als ik de ACD aansluit dan wordt dit de "extended desktop".
Sluit ik dan de MBP dan valt die in slaap, alsook het ACD.
Laat ik de MBP ontwaken met mijn toetsenbord dan word het ACD het hoofdscherm.

Dit is wat ik te zien krijg:
Afbeeldingslocatie: http://farm2.static.flickr.com/1024/1458923350_225d60ceff_o.png
Moet er normaal niet op één scherm een "1" staan en op het ander een "2"??

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:17
Nope.
Je kunt van 'hoofdscherm' wisselen door de menubalk te verslepen van het ene naar het andere venster in het instellingen scherm dat je hierboven hebt weergeven..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het al gevonden, vroeg me al af wat die witte balk was..
Ik vind de Windows-variant met de "1" en de "2" toch wat duidelijker. :X

Toch bedankt! ;)

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Nou, heel wat duidelijker...je ziet nu een 1 en een 2 erin staan. En dan? Weet jij dan nou welk scherm correspondeert met die 1 en welke met de 2? Ook in Windows bepaald het getal niet welk scherm er links of rechts staat want ook daar kun je het heen en weer slepen. Je hebt dan weer wel het voordeel dat je op een knop kunt drukken die op ieder scherm het getal zet waarmee het correspondeert; je kunt het dus wel makkelijker achterhalen. In dit geval had je het zelf ook wel kunnen zien: groot vlak == groot scherm en klein vak == klein scherm.

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Het staat er ook gewoon lettelijk boven: "Als u de menubalk wilt verplaatsen, sleept u deze naar een ander beeldscherm" :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.