Toon posts:

[XP] Virtuele schijven werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb het probleem dat mijn virtuele schijven niet werken. Niet in Daemon tools, alcohol 120%, poweriso, isobuster en alle andere varianten.

Hij geeft bij daemon tools bijvoorbeeld de volgende melding.

Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/5703/92318385vh9.jpg

Ik heb hier wat gezocht en op google, en kwam uit dat ik mijn moederbord moest updaten.
Nou heb ik dat gedaan, maar dat ook zonder resultaat.

Ook het programma Driver Magician en Driver Genius helpen mij niet verder aan drivers.
Ik heb mijn SCSI drivers willen (her)installeren, maar weet niet waar te beginnen. Hoe kan ik vinden welke drivers ik daarvoor moet hebben?

Ik heb een laptop, met Pentium-M 740. Net nieuwe Windows XP SP2 Unattended versie.

If anyone can help me...

Verwijderd

Topicstarter
Nu ook complete forum van Daemon Tools afgestruind. Daar komt het neer op een driver conflict. Maar wederom, geen aanknopingspunt voor een begin.. Hoe kan je zoiets zien? (google helpt me niet ook niet genoeg bij)

EDIT: Door het driver conflict, staat hij wel in de goede categorie :P
Kan iemand deze anders verplaatsen naar een andere cat?

EDIT2: We komen steeds een stukje verder.
Heb uitgevogeld dat in mijn Control Panel 'MS Virtual CD-Rom' staat. Misschien dat daar het conflict mee komt. Installatie gedownload, en daar staat in de handleiding:

code:
1
1. Copy VCdRom.sys to your %systemroot%\system32\drivers folder.

maar op mijn gehele computer staat geen VCdRom.sys. Iemand ervaring hoe je deze driver moet de-installeren?

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 11:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
SP2 herinstalleren heeft ook geen zin.
Ik ben vrij radeloos... Ik heb een herinstallatie gedaan en moet vele programma's installeren. Helaas kan dit nu niet, omdat ik dan een cd of 50 moet branden, ipv mounten.

Ik hoop dat 1 van jullie dit topic opvalt, en dat je een mogelijke oplossing wilt posten.