Mijn kantoor is verhuisd, en ik heb het internet van het netwerk opnieuw moeten configureren. Alleen doet mijn e-mail (verzenden) het nu niet meer. Er wordt gewerkt met Exchange server, en de mailboxen krijgen wel de inhoud van de mailboxen te zien en kunnen email ontvangen, alleen werkt het versturen niet meer. Ik krijg steeds de volgende melding te zien.
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: testbericht 2
Verzonden: 29-9-2007 16:31
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
x@x.x op 29-9-2007 16:39
Het bericht heeft het e-mailsysteem van de geadresseerde bereikt, maar kan niet worden bezorgd. Probeer het bericht opnieuw te verzenden. Neem contact op met de systeembeheerder als u hier weer niet in slaagt.
<bedrijfx2.bedrijfx.local #5.3.0>
Ik heb geen verstand van microsoft exchange server en weet ook niet hoe ik dit moet oplossen, zou iemand me misschien kunnen helpen.
Ik ben op zoek gegaan naar de SMTP-server (ik neem aan dat er daar een probleem is), maar ik kan niet echt vinden waar ik dit moet configureren.
Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: testbericht 2
Verzonden: 29-9-2007 16:31
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
x@x.x op 29-9-2007 16:39
Het bericht heeft het e-mailsysteem van de geadresseerde bereikt, maar kan niet worden bezorgd. Probeer het bericht opnieuw te verzenden. Neem contact op met de systeembeheerder als u hier weer niet in slaagt.
<bedrijfx2.bedrijfx.local #5.3.0>
Ik heb geen verstand van microsoft exchange server en weet ook niet hoe ik dit moet oplossen, zou iemand me misschien kunnen helpen.
Ik ben op zoek gegaan naar de SMTP-server (ik neem aan dat er daar een probleem is), maar ik kan niet echt vinden waar ik dit moet configureren.
[ Voor 15% gewijzigd door Timmeah op 01-10-2007 15:19 ]