Toon posts:

[XP] Kan IE7 cache niet aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn cache size voor Internet Explorer 7 staat op 0. Als ik deze wil aanpassen, dan zegt hij dat het een getal tussen de 8 en 8 moet zijn, en als ik dat opgeef, opsla en weer kijk waar hij op staat, dan is het weer gewoon 0. Bovendien wil ik veel hoger dan 8 Mb kunnen opgeven natuurlijk.

Ik heb IE7 opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet.

Ik ben naar de cache size gaan kijken omdat ik opeens niets meer kan downloaden van welke site of type bestand dan ook. Ik denk dat het aan die cache size ligt. Andere computers in mijn netwerk kunnen het wel, en ik heb ook al geprobeerd met alle firewalls uitgeschakeld.

Ik gebruik overigens XP pro SP2.

Alvast bedankt voor meedenken,
Jos

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Bij mij staat er gewoon dat ik van 8 tot 1024 kan instellen?

[ Voor 195% gewijzigd door Exorcist op 29-09-2007 17:29 ]

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:48:
Mijn cache size voor Internet Explorer 7 staat op 0. Als ik deze wil aanpassen, dan zegt hij dat het een getal tussen de 8 en 8 moet zijn, en als ik dat opgeef, opsla en weer kijk waar hij op staat, dan is het weer gewoon 0. Bovendien wil ik veel hoger dan 8 Mb kunnen opgeven natuurlijk.

Ik heb IE7 opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet.

Ik ben naar de cache size gaan kijken omdat ik opeens niets meer kan downloaden van welke site of type bestand dan ook. Ik denk dat het aan die cache size ligt. Andere computers in mijn netwerk kunnen het wel, en ik heb ook al geprobeerd met alle firewalls uitgeschakeld.

Ik gebruik overigens XP pro SP2.

Alvast bedankt voor meedenken,
Jos
Heb je voldoende vrije ruimte ? Werkt Firefox of IE6 wel ? Wat gebeurt er als je een waarde hoger dan 8MB probeert in te stellen ? Alle updates van zowel Windows als IE gedownload en geïnstalleerd ?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Verwijderd

Topicstarter
Even een excuusbericht. Meldingen dat er replies op mijn vraag waren werden naar een oud email adres van me gestuurd. Ik dacht dat niemand ooit had gereageerd en ik zie nu pas dat er reacties waren op mijn vraag. Bedankt voor jullie reacties, maar ik heb het gevonden (gelukkig al héééél lang geleden).

Hierbij de oplossing voor als iemand ooit hetzelfde probleem ondervindt.
Probleem was dat de file "index.dat" in de folder IECACHE corrupt of verdwenen was. Dit blijkt op te lossen door de de folder IECACHE helemaal te verwijderen en opnieuw op te starten. De folder wordt dan opnieuw aangemaakt met een initiële index.dat. Verwijderen moet je wel doen met administrator rechten.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:12:
Even een excuusbericht. Meldingen dat er replies op mijn vraag waren werden naar een oud email adres van me gestuurd. Ik dacht dat niemand ooit had gereageerd en ik zie nu pas dat er reacties waren op mijn vraag.
Knap, want we hebben geen 'mail mij als er replies zijn' optie op dit forum :)
Hier moet je echt zelf komen controleren :P
Hierbij de oplossing voor als iemand ooit hetzelfde probleem ondervindt.
Probleem was dat de file "index.dat" in de folder IECACHE corrupt of verdwenen was. Dit blijkt op te lossen door de de folder IECACHE helemaal te verwijderen en opnieuw op te starten. De folder wordt dan opnieuw aangemaakt met een initiële index.dat. Verwijderen moet je wel doen met administrator rechten.
Evengoed bedankt voor het posten van de oplossing, daar kan iemand met hetzelfde probleem dan weer wat mee :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device