Hey tweakers,
Ik heb net een oude pc binnen gekregen. Het probleem met de pc is dat hij weigert te booten.
Dit moederbord is uitgerust met D-Bracket. En volgens de d-bracket manual is het volgende mis :
Initializing Video Interface
- This will start detecting CPU clock, checking type of video onboard. Then, detect and initialize the video
adapter
http://kb.nitix.com/image...acket_LED_definitions.pdf
Ik heb de grafische kaart al eens veranderd met een andere wat het probleem niet oplost. Wat will zeggen dat ofwel het moederbord en/of cpu nog problemen geeft? Ook CMOS clear heeft geen effect gehad. Weet iemand meer over deze foutmeding? Indien de cpu of moederbord defect zou zijn gaat hij op de vuilnisbelt.
PC Onderdelen :
Pentium 4 socker 478
MSI 645 Ultra C (MS-6547 rev2.0)
512MB SDRAM
INNO 3D 64MB Ram GPU
Update :
Ook hoor je bij opstarten de welgekende bios beeps moest dit u meer vertellen :
lichte beep
pauze
luide beep
pause
lange beep
snel gevolgd door
2 korte beeps
Ik heb net een oude pc binnen gekregen. Het probleem met de pc is dat hij weigert te booten.
Dit moederbord is uitgerust met D-Bracket. En volgens de d-bracket manual is het volgende mis :
Initializing Video Interface
- This will start detecting CPU clock, checking type of video onboard. Then, detect and initialize the video
adapter
http://kb.nitix.com/image...acket_LED_definitions.pdf
Ik heb de grafische kaart al eens veranderd met een andere wat het probleem niet oplost. Wat will zeggen dat ofwel het moederbord en/of cpu nog problemen geeft? Ook CMOS clear heeft geen effect gehad. Weet iemand meer over deze foutmeding? Indien de cpu of moederbord defect zou zijn gaat hij op de vuilnisbelt.
PC Onderdelen :
Pentium 4 socker 478
MSI 645 Ultra C (MS-6547 rev2.0)
512MB SDRAM
INNO 3D 64MB Ram GPU
Update :
Ook hoor je bij opstarten de welgekende bios beeps moest dit u meer vertellen :
lichte beep
pauze
luide beep
pause
lange beep