Mijn pc:
Asus p5n32-sli premium (srry vergete erbij te zette
)
Intel core2duo e6600
evga 7950 ko
2x1GB ocz geheugen pc 6400
recom 600 watt
TT 8004BWS
asus Quietrack lightscribe
Ik heb mn mobo en geheugen al opgestuurd als rma en heb ondertussen beide weer binnen maar mijn pc doet het nog steeds niet goed.
In DXDIAG herkent hij de moederbord naam en producent niet
in bf2 kan ik niet van de server af want dan hangt de pc
Als ik filmpje kijk op youtube dan heb ik kans dat mn internet hangt sluit ik m en dan kijk ik in Windows taakbeheer en daar staat IE nog steeds aan en krijg deze er niet uit verwijdert, wil ik mn pc vervolgens afsluiten gaat hij niet verder dan 1 programma afsluiten en dan hangt de pc.
Nieuwe installatie van windows nog steeds t zelfde probleem.
memory timings en voltage handmatig ingestel en bios naar nieuwste versie geflashed.
PLZ weet iemand wat er mis is word er gek van
alvast bedankt
Asus p5n32-sli premium (srry vergete erbij te zette
Intel core2duo e6600
evga 7950 ko
2x1GB ocz geheugen pc 6400
recom 600 watt
TT 8004BWS
asus Quietrack lightscribe
Ik heb mn mobo en geheugen al opgestuurd als rma en heb ondertussen beide weer binnen maar mijn pc doet het nog steeds niet goed.
In DXDIAG herkent hij de moederbord naam en producent niet
in bf2 kan ik niet van de server af want dan hangt de pc
Als ik filmpje kijk op youtube dan heb ik kans dat mn internet hangt sluit ik m en dan kijk ik in Windows taakbeheer en daar staat IE nog steeds aan en krijg deze er niet uit verwijdert, wil ik mn pc vervolgens afsluiten gaat hij niet verder dan 1 programma afsluiten en dan hangt de pc.
Nieuwe installatie van windows nog steeds t zelfde probleem.
memory timings en voltage handmatig ingestel en bios naar nieuwste versie geflashed.
PLZ weet iemand wat er mis is word er gek van
alvast bedankt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 18:04 ]