Toon posts:

Videokaart Kapot ??

Pagina: 1
Acties:
  • 663 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Enkele weken geleden zat ik met een vriend zijn computer schoon te maken, maar nadat alles schoon was kwamen wij erachter dat er iets mis was gegaan. Toen we de computer aanzette, viel hij steeds uit, en startte zichzelf weer op, zo ging dat de hele tijd door.
Een paar dagen later hadden we alle onderdelen uit de computer gehaald, en een nieuwe [processor] koeling erin gezet. Nu werkt de computer, maar het beeldscherm geeft 'No Signal' aan.
Ik vraag mij nu af of dit aan de videokaart ligt, of kan dit ook aan het moederbord liggen?

Het is een microstar computer, van ongeveer 2 jaar oud, met een pentium 4 processor en 512 MB geheugen.
De videokaart is een GeForce 6600, met 128 MB.

PS: is een standaard geleverde pentium core duo 2 koeling geschikt voor een pentium 4 HT?

Verwijderd

Probeer gewoon even op onboard als dat op je moederbord zit? Check alle stekkers nog eens, kijk eens of het beeldscherm het op een andere computer wel doet, etc etc...
Wij kunnen jou niet vertellen of je videokaart kapot is als jij geen relevante informatie post!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 15:39 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
Als alles draait maar je hebt geen beeld dan is het goed mogelijk dat de 4-pins connector naast de CPU los zit.

En de CPU kan ook kapot zijn.

En een 'pentium core duo 2' bestaat niet. Het is óf een Pentium (3/4/D/etc.) of een Core Duo of een Core 2 Duo.

[ Voor 40% gewijzigd door Avalaxy op 29-09-2007 15:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas zit er geen onboard, of anders had ik dat vermeld, en heb alle verbindingen al gecontroleerd, het beeldscherm werkt op de andere computer,

jah sorry een core 2 duo koeling op een P4HT gezet nu goed.

en de videokaart geeft een raar geluid, tenmiste de koeling van de videokaart
Wij kunnen jou niet vertellen of je videokaart kapot is als jij geen relevante informatie post
Wat zou je allemaal willen weten?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 16:07 ]

Verwijderd

leonpwner1 schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 15:40:
Als alles draait maar je hebt geen beeld dan is het goed mogelijk dat de 4-pins connector naast de CPU los zit.

En de CPU kan ook kapot zijn.

En een 'pentium core duo 2' bestaat niet. Het is óf een Pentium (3/4/D/etc.) of een Core Duo of een Core 2 Duo.
Niet waar, je hebt nu de pentium dual core....(een goedkopie versie van core 2 duo's met 1mb cashe)

• Avalaxy
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:49:
[...]

Niet waar, je hebt nu de pentium Pentium dual core....(een goedkopie versie van core 2 duo's met 1mb cashe cache)
Lees anders eens even wat ik schrijf ofzo? :/

Ik schreef dat er niet zoiets is als een 'pentium core duo 2'... Daarna zeg ik dat er wel Pentium D's, Pentium 4's, Core Duo's, Core 2 Duo's, etc. zijn.

Verwijderd

De manier waarop je het zegt laat blijken dat er niet zo iets zou bestaan als een core 2 duo pentium versie. Die er dus wel degelijk is. Vandaar dat ik zeg dat het niet OF is. Want het is een pentium maar ook een core 2 duo.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:08:
De manier waarop je het zegt laat blijken dat er niet zo iets zou bestaan als een core 2 duo pentium versie. Die er dus wel degelijk is. Vandaar dat ik zeg dat het niet OF is. Want het is een pentium maar ook een core 2 duo.
Nee, het is óf een Core 2 Duo (aparte handelsnaam!!), óf een Pentium Dual Core. Leonpwner heeft dus gelijk

Verwijderd

Goed goed, jullie je zin. Tis allemaal maar semantiek. Ik had moeten zeggen, Er is een pentium die ook een core 2 architectuur heeft en ik begrijp waarom deze jongen de namen door elkaar haalt. Waarbij leonpwner's post lijkt alsof deze jonge man maar totaal iets had verzonnen. (Dit door het ontbreken van de verwijzing naar de pentium dual core, waar de verwarring ontstaat).

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 18:20 ]

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-07 12:29
probeer een andere video kaart?

Verwijderd

Topicstarter
hmm, raar dacht dat ik gisteren gepost had, maar hoe dan ook

Ik had dat voorstel ook gedaan aan mijn vriend, hij ging ermee akkoord, hij had nog een ouwe ergens liggen, die strepen gaf maar wel werkte, toen we het in zijn computer wouden proberen, bleek dat de kaart AGP was en die van hem een PCI-E, toen vroeg aan hem als we die van zijn broertjes computer mochten proberen want het zijn hetzelfde exemplaren computers.

Alleen was er wel een probleem, zijn moeder was bang dat we ook zijn broertjes computer een resultaat zouden geven als zijn broer.

Ik zelf heb ook wel een videokaart liggen, maar het is een 8800 GTX, zijn computer levert maar 350 W,
dus dat betekent dat ik mijn eigen voeding moet meenemen, en denk dat de zijne PCI-E 8x is, alleen weet ik dat niet zeker.

Help |:(

Verwijderd

Topicstarter
trouwens ik ben nu ergens anderrs, niet thuis dus, maar de computer waar ik typ geeft af en toe een licht cyaan overlapping op de beeldscherm, betekend het dat de beeldscherm gaat begeven ofzo, videokaart onboard

• -Arcane-
  • Laatst online: 20-12-2024
als je verder geen dvd-rw drives en HD etc aansluit op de voeding moet 350W toch wel voldoende zijn. Om te testen heb je alleen mbo, processor, geheugen en in dit geval videokaart nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Maar een 8800 GTX heeft 2 van die PCI-E 6x verbindingen nodig toch

en die 350 W heeft er volgens mij een, of geen verbindingen

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2007 11:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jah daar ben ik weer nouw we hadden eindelijk zijn broertjes videokaart in zijn kast gestopt en helaas geen beeld, en als we de videokaart van de moederbord loskoppelen en daan aanzetten maar het een lang piep en 2 korte pieps dus denk dat het moederbord werkt, en de beeldscherm werkt ook dus wat is er mis help :| :?

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 24-06 17:24
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, anyone?
Neem die eens door en post wat je ervan geprobeerd hebt en wat niet of wat niet lukte.

Heb je voor de rest je processor en geheugen al in een ander systeem geprobeerd? Dit is gewoon een kwestie van zelf dingen uit gaan sluiten, iets waar wij je niet echt mee kunnen helpen, ben ik bang.
Nu werkt de computer, maar het beeldscherm geeft 'No Signal' aan.
Ik vraag mij nu af of dit aan de videokaart ligt, of kan dit ook aan het moederbord liggen?
Hoe kom jij erbij dat het ding weer werkte als je "No Signal" krijgt?

[ Voor 22% gewijzigd door Bitage op 15-10-2007 18:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
jah ik weet het probleem, de videokaart het heeft een kortsluiting gehad en nu heeft het ook zijn broertjes pc gemold, de processor werken nog, geheugen ook alleen het faalt steeds met opstarten.

mijn vriends zijn computer ging zo dat het eerst aan, uit ,aaan uit, maar geen beeld,
nu is het alleen aan , en geen beeld

zijn broertjes computer aan, uit, aan ,uit wel beeld

we hebben bijna alles geprobeerd

betekend nu dat we 2 moederplanken en een videoplant nodig hebben ??

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:39
jah. je hebt niet zo slim gehandeld. hoe heb je je pc schoon gemaakt? met 2 elektrische draden?
je had niet die videokaart in een andere pc moeten doen, je had een andere een andere videokaart in de pc moeten doen die niet meer werkte.. dom dom dom

Verwijderd

Topicstarter
we hadden met schoon gemaakt met een stofzuiger jah de vorige 2 keer gebeurde er niks, maar ik denk dat we agressief waren geweest met de videokaart van zijn computer. en toen we het terugplaatsten begon de computer raar te doen, daarna gingen we alle onderdelen dat er in zijn broertjes computer was in de zijne zetten en topen we dat in zijn broertjes compouter terug zetten werkt zijn computer nog daarna gingen we het andersom doen, processer en geheugen werkten prima, maar de videokaart zijn computer heeft nu ook die van zijn broertjes kapot gemaakt, maar nu een vraag, we moeten nu dus 2 moederkaarten 2 geheugen en 1 videokaart halen om te zorgen dat de problemen zijn opgelost en zou het mishien mogelijk zijn dat als we de onderdelen( nieuwe weer erin zetten dat het weer kapot gaat. en is 350watt genoeg om een passief gekoelde 7600 Gs aan te kunnen

Verwijderd

pfffff, wat lees je dat toch zo vaak, dat mensen aan pc`s gaan prutsen die er helemaal geen verstand van hebben.... Als ze dat wel hebben zie je deze problemen niet.

ADVIES VAN MIJ...

als je er toch niks van weet breng ze beide weg...Betaal... en afblijven als het werkt.
'
Klinkt misschien raar maar ik doe gemiddeld 2 jaar per pc maar maak ze nooit schoon; het enige wat ik die is de stof van fans afhalen maar dan niet met de hele stofzuiger in pc maar haal de fans uit de pc!!!!!!!!!!!!!!!!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:39
als je je pc gaat schoon maken hoef je hem uberhaupt niet eens uit elkaar te halen.. nergens voor nodig... een stofzuiger is toch niet een ding waar je alleen voorwerpen voor langs kan halen??
als je er geen verstand van hebt.. blijf ervan af! nooit aan zitten...

• betaplayer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:56
mijn advies: loop naar het container park "leen" daar een oude pc voor educatieve doellijnen en kijk wat je kan en niet kan, het is een spijtige zaak, maar kennis is waardevoller dan gelijk welke videokaart ;)

https://www.instagram.com/anafollotofbricks/

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:55

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Wat dacht je van statische electriciteit ? lol met een stofzuiger IN een pc rondmorken

denk dat je dit maar eens moet gaan lezen

http://en.wikipedia.org/wiki/Electrostatic_discharge

1. draai de pc uit elkaar (zorg dat je een ESD polsbandje hebt(en dan ook echt omdoen ! 8) ), better safe then sorrow)

2. leg elk onderdeel netjes overzichtelijk op een tafel (zonder kleed :+ )

3. maak elk onderdeel apart schoon dmv bijv. , een stofzuiger BOVEN je onderdeel te houden (afzuiging) en met iets anders wat niet statisch geleid (speciaal kwastje bijv, wat ik zelf heb) schoon vegen.

4. draai alles RUSTIG in elkaar, haastige spoed is zelden goed.

5. voordat je de pc aanzet / onder stroom zet , druk de powerbutton een paar keer in achter elkaar

6. zet stroom op de pc , en boot hem ;)

[ Voor 60% gewijzigd door CrankyGamerOG op 31-10-2007 20:31 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Dat van dat polsbandje vind ik erg goed...... echt waar maar ik heb hem niet en ik heb dan ook altijd al "geluk" gehad ( al HEEEEELLLL veel pc inelkaar gezet en nooit wat gebeurd)
wat ik wel altijd doe is voordat ik pc open maak ff de verwarming aanraken (dan ontlaad je ook, maar weet dat het maar tijdelijk is)

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:25:
Dat van dat polsbandje vind ik erg goed...... echt waar maar ik heb hem niet en ik heb dan ook altijd al "geluk" gehad ( al HEEEEELLLL veel pc inelkaar gezet en nooit wat gebeurd)
wat ik wel altijd doe is voordat ik pc open maak ff de verwarming aanraken (dan ontlaad je ook, maar weet dat het maar tijdelijk is)
ik was er ook 1 die het altijd zonder deed, totdat ik me in ESD ging verdiepen, je spul hoeft inderdaad niet METEEN kapot te gaan, maar het kan net zo goed de levensduur dan wel correcte werking beinvloeden , lees het wikipedia artikel maar eens

quote :
Many ESD events occur without a visible or audible spark. A person carrying a relatively small electric charge may not feel a discharge that is sufficient to damage sensitive electronic components. Some devices may be damaged by discharges as small as 12 volts. These invisible forms of ESD can cause device outright failures, or less obvious forms of degradation that may affect the long term reliability and performance of electronic devices. The degradation in some devices may not become evident until well into the service life of some devices.

[ Voor 30% gewijzigd door CrankyGamerOG op 01-11-2007 13:58 ]

• MiramarVTM
  • Laatst online: 16:00
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:19:
Goed goed, jullie je zin. Tis allemaal maar semantiek. Ik had moeten zeggen, Er is een pentium die ook een core 2 architectuur heeft en ik begrijp waarom deze jongen de namen door elkaar haalt. Waarbij leonpwner's post lijkt alsof deze jonge man maar totaal iets had verzonnen. (Dit door het ontbreken van de verwijzing naar de pentium dual core, waar de verwarring ontstaat).
Even serieus, niet om te flamen o.i.d. maar welke Pentium is dat dan? Ik heb er iig nog nooit van gehoord, en ben eigenlijk wel serieus benieuwd.

Voor zover ik weet zijn Pentium en Core (2) 2 hele verschillende processors, en heeft Intel de naam Pentium nooit gebruikt voor een processor met Core architectuur.

• Avalaxy
MiramarVTM schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:26:
[...]

Even serieus, niet om te flamen o.i.d. maar welke Pentium is dat dan? Ik heb er iig nog nooit van gehoord, en ben eigenlijk wel serieus benieuwd.

Voor zover ik weet zijn Pentium en Core (2) 2 hele verschillende processors, en heeft Intel de naam Pentium nooit gebruikt voor een processor met Core architectuur.
Jawel, de E2140 ofzo (weet de termen van Intel niet precies) is een zogenaamde Pentium D die gewoon op Core (2) is gebaseerd.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 21:47:
pfffff, wat lees je dat toch zo vaak, dat mensen aan pc`s gaan prutsen die er helemaal geen verstand van hebben.... Als ze dat wel hebben zie je deze problemen niet.

ADVIES VAN MIJ...

als je er toch niks van weet breng ze beide weg...Betaal... en afblijven als het werkt.
'
Klinkt misschien raar maar ik doe gemiddeld 2 jaar per pc maar maak ze nooit schoon; het enige wat ik die is de stof van fans afhalen maar dan niet met de hele stofzuiger in pc maar haal de fans uit de pc!!!!!!!!!!!!!!!!
Verdomme denk je echt dat ik zo achterlijk ben dat ik een stofzuiger in een computer ga stoppen, ik heb alle fans er uit gehaald en de videokaart ook uit gehaald en dan pas heb ik het zitten schoon maken, ik heb laatst ook op die manier mijn eigen computer schoongemaakt en ik dacht laat ik effe de koelpasta van mijn videokaart veranderen en alle stof dat er is verwijderen, maar mijn pc werkt nog en een ding: zeg niet dat ik geen verstand van hem want ik heb stuk of 30 computers behandeld alleen bij deze ging het mis, zoals mijn engels leraar zegt shit happens
CrankyGamerOG schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:23:
Wat dacht je van statische electriciteit ? lol met een stofzuiger IN een pc rondmorken

denk dat je dit maar eens moet gaan lezen

http://en.wikipedia.org/wiki/Electrostatic_discharge

1. draai de pc uit elkaar (zorg dat je een ESD polsbandje hebt(en dan ook echt omdoen ! 8) ), better safe then sorrow)

2. leg elk onderdeel netjes overzichtelijk op een tafel (zonder kleed :+ )

3. maak elk onderdeel apart schoon dmv bijv. , een stofzuiger BOVEN je onderdeel te houden (afzuiging) en met iets anders wat niet statisch geleid (speciaal kwastje bijv, wat ik zelf heb) schoon vegen.

4. draai alles RUSTIG in elkaar, haastige spoed is zelden goed.

5. voordat je de pc aanzet / onder stroom zet , druk de powerbutton een paar keer in achter elkaar

6. zet stroom op de pc , en boot hem ;)
1. ik had geen pols bandje aan, maar ik ontlaadde mezelf steeds aan de verwaarming

2. legde alle onderdelen overzichtelijk op een stuk karton

3. ik heb de onderdelen delen shoongemaakt door de stofzuiger en boven te houden, want ik weet
dat als je het overoverheen laat bewegen dat het statish elektriciteit veroorzaakt bedankt natuurkunde.

4. ik heb rustig alles in elkaar gezet

5. waarom ??

6. zette hem aan alleen werkte het beeld niet meer en starte de pc niet meer goed op

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:08:
[...]

Verdomme denk je echt dat ik zo achterlijk ben dat ik een stofzuiger in een computer ga stoppen, ik heb alle fans er uit gehaald en de videokaart ook uit gehaald en dan pas heb ik het zitten schoon maken, ik heb laatst ook op die manier mijn eigen computer schoongemaakt en ik dacht laat ik effe de koelpasta van mijn videokaart veranderen en alle stof dat er is verwijderen, maar mijn pc werkt nog en een ding: zeg niet dat ik geen verstand van hem want ik heb stuk of 30 computers behandeld alleen bij deze ging het mis, zoals mijn engels leraar zegt shit happens

[...]
1. ik had geen pols bandje aan, maar ik ontlaadde mezelf steeds aan de verwaarming

Fout zo ernstig fout ! , je af en toe ontladen daar is je denk fout dus al, esd is continue aanwezig, een ESD afleiding (polsbandje , hak band, whatevert) is dus ook continue nodig.

5. waarom ??
systeem helemaal ontladen van reststroom

Verwijderd

Topicstarter
CrankyGamerOG schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:02:
[...]

Fout zo ernstig fout ! , je af en toe ontladen daar is je denk fout dus al, esd is continue aanwezig, een ESD afleiding (polsbandje , hak band, whatevert) is dus ook continue nodig.

5. waarom ??
maar is dan een polsbandje zo erg nodig dan, maar jah goed om te weten zo snel mogelijk een ESD polsbandje kopen

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:02:
[...]

5. waarom ??
Onzin
Zwaar over trokken de esd
durf me pc zelf op een wolle vloer kleed uit elkaar te halen.
De kans dat je hardware verrot gaat is toch minimaal (wel aanwezig maar minimaal)
Ik zelf haal vaak de pc uitelkaar en ontlaat me zelf 1x via de pc (pc even aan en uitzetten terwijl ik de pc vasthoud)

esd is misschien wel aanwezig maar moet wel eerst opgebouwt worden tot een bepaald lading voordat het dodelijk is voor de pc onderdelen.
De reden dat men polsbandje dragen is om te voorkomen dat je esd opbouwt naar een hogere spanning.
Door de verpakkings materiaal zoals plastic en plakband wegens vrijving.
Als de persoon dan ook ge-isloleert is via rubberen schoenen waardoor de esd niet weg kan van de persoon .
Dan word esd opgebouwt naar een hogere spanning.

Dus is esd schadelijk?
Antwoord is ja als de esd zijn spannig word verhoogt door wrijfing van matriaalen naar een hoger spannig .

Beter voorkomen dan genezen en een pols bandje gebruiken.
Of voeding van de pc aangsloten laten maar de stekker van het moederbord verwijderen en je zelf aarde via de pc kast

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:39:
[...]

Onzin
Zwaar over trokken de esd
durf me pc zelf op een wolle vloer kleed uit elkaar te halen.
De kans dat je hardware verrot gaat is toch minimaal (wel aanwezig maar minimaal)
Ik zelf haal vaak de pc uitelkaar en ontlaat me zelf 1x via de pc (pc even aan en uitzetten terwijl ik de pc vasthoud)

esd is misschien wel aanwezig maar moet wel eerst opgebouwt worden tot een bepaald lading voordat het dodelijk is voor de pc onderdelen.
De reden dat men polsbandje dragen is om te voorkomen dat je esd opbouwt naar een hogere spanning.
Door de verpakkings materiaal zoals plastic en plakband wegens vrijving.
Als de persoon dan ook ge-isloleert is via rubberen schoenen waardoor de esd niet weg kan van de persoon .
Dan word esd opgebouwt naar een hogere spanning.

Dus is esd schadelijk?
Antwoord is ja als de esd zijn spannig word verhoogt door wrijfing van matriaalen naar een hoger spannig .

Beter voorkomen dan genezen en een pols bandje gebruiken.
Of voeding van de pc aangsloten laten maar de stekker van het moederbord verwijderen en je zelf aarde via de pc kast
ja ja ja ja, en jij kan voorspellen wat het uiteindelijk doet met de levensduur van je hardware ? idd niet dus ;)
doe maar stoer, ik spendeer liever die euries aan dat esd bandje en dat me hardware langer mee gaat ;)
getuige al mijn oude beestjes hier die nog lief spinnen als altijd ;)

en ze zouden iedereen die ooit in een DC komt het moeten verplichten om die faciliteiten te gebruiken, helaas verneem ik vaker en vaker dat ESD compleet genegeerd word.

[ Voor 5% gewijzigd door CrankyGamerOG op 06-11-2007 00:43 ]

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:10

BCC

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 00:38:
[...]

ja ja ja ja, en jij kan voorspellen wat het uiteindelijk doet met de levensduur van je hardware ? idd niet dus ;)
doe maar stoer, ik spendeer liever die euries aan dat esd bandje en dat me hardware langer mee gaat ;)
getuige al mijn oude beestjes hier die nog lief spinnen als altijd ;)

en ze zouden iedereen die ooit in een DC komt het moeten verplichten om die faciliteiten te gebruiken, helaas verneem ik vaker en vaker dat ESD compleet genegeerd word.
De kosten wegen niet op tegen de baten, dus tja. Stel dat je pc minder lang meegaat, dan zal de econimsche levensduur nog steeds lang genoeg zijn.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

BCC schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 00:45:
[...]

De kosten wegen niet op tegen de baten, dus tja. Stel dat je pc minder lang meegaat, dan zal de econimsche levensduur nog steeds lang genoeg zijn.
nou jah wat zijn nou de kosten van een esd bandje ? en als je er normaal en verantwoord mee omgaat gaan die heeeel lang mee, helaas sloop ik ze regelmatig :P

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:10

BCC

CrankyGamerOG schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 01:14:
[...]

nou jah wat zijn nou de kosten van een esd bandje ? en als je er normaal en verantwoord mee omgaat gaan die heeeel lang mee, helaas sloop ik ze regelmatig :P
Het ding beperkt je nogal in je bewegingsvrijheid, dus voor de gemiddelde PC bouwer is het niet handig.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Pagina: 1