Drivers gezocht: Asus Bluetooth en Toshiba Videokaart

Pagina: 1
Acties:

• Dinand Mentink
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-01 15:57

Dinand Mentink

Software Engineer

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik ben op zoek naar een aantal drivers die ik om de een of andere reden nergens op internet kan vinden. Als eerste heb ik voor iemand een Toshiba laptop geinstaleerd voor een kennis van me (T9100) en het lukt me niet om ergens voor de videokaart drivers vandaan te halen. Ook heb ik geen idee wat voor videokaart er in zit. Heeft iemand een idee wat voor kaart hier in zit, of kan iemand me zelfs aan de juiste drivers helpen? Dat zou erg handig zijn.

Verder, mijn eigen laptop, een Asus F5R heeft aan de voorkant een lampje met het Bluetooth logo, en ook volgens de specificaties zou er bluetooth in moeten zitten, ergens. Heeft iemand enig idee waar ik goede drivers voor bluetooth voor dit model vandaan kan plukken? Zowel op de Asus site als asustreiber.de kan ik ze niet vinden.

Groeten,

Dinand

Dinand Mentink - www.dinandmentink.nl

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een aantal drivers die ik om de een of andere reden nergens op internet kan vinden. Als eerste heb ik voor iemand een Toshiba laptop geinstaleerd voor een kennis van me (T9100) en het lukt me niet om ergens voor de videokaart drivers vandaan te halen. Ook heb ik geen idee wat voor videokaart er in zit. Heeft iemand een idee wat voor kaart hier in zit, of kan iemand me zelfs aan de juiste drivers helpen? Dat zou erg handig zijn.
Documentatie? DVD die bij de laptop is geleverd? Evererst of een ander programma dat precies verteld welke hardware er in zit? :-/
Verder, mijn eigen laptop, een Asus F5R heeft aan de voorkant een lampje met het Bluetooth logo, en ook volgens de specificaties zou er bluetooth in moeten zitten, ergens. Heeft iemand enig idee waar ik goede drivers voor bluetooth voor dit model vandaan kan plukken? Zowel op de Asus site als asustreiber.de kan ik ze niet vinden.
Het lampje zelf zegt niet genoeg, http://www.topproduct.nl/.../Asus_F5R-AP005_info.html heeft idd bluetooth geen idee welk model je precies hebt? En gewoon hier ook weer; programmatje om te kijken welke hardware er precies in zit en vervolgens googlen :)

• Dinand Mentink

Dinand Mentink

Software Engineer

Topicstarter
Bedankt. De toshiba is 2e hands over genomen, en er is geen driver cd bijgeleverd. En ook geen documentatie, hier ligt dus mijn probleem.

Ik zal everest proberen, ook voor mijn asus. dank je.

• Dinand Mentink

Dinand Mentink

Software Engineer

Topicstarter
Ok, mijn bluetooth probleem los ik niet op met everest. Het preciese model dat ik heb is: Asus F5R-ap076a.

ik zal nu nog proberen of ik de videokaart kan achterhalen van mijn Toshiba.

Verwijderd

Dinand Mentink schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 15:44:
Ok, mijn bluetooth probleem los ik niet op met everest. Het preciese model dat ik heb is: Asus F5R-ap076a.

ik zal nu nog proberen of ik de videokaart kan achterhalen van mijn Toshiba.
En waar staat dan precies dat er bluetooth op zit> Als ik zelf even op Google zoek dan kom ik op de volgende sites:
http://www.laptops4u.nl/info/f5r-ap076a-a-1520.html
http://www.ciao-shopping....1_73_GHz_15_4_TFT__828726
http://www.topproduct.nl/.../Asus_F5_Serie_links.html

waar niks over bluetooth staat (bij laatste staat er zelfs bluetooth: nee). Je hebt grote kans dat het gewoon een standaard case is waarbij het aan het model ligt of er wel of geen bluetooth in zit (en in jouw geval is dat dus als het goed is niet zo)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 15:49 ]

• Dinand Mentink

Dinand Mentink

Software Engineer

Topicstarter
Ok, dan zal er geen bluetooth op zitten. Vind ik toch raar, aangezien er wel zo'n lampje op zit. Met everest is het onderhand wel gelukt om de videodrivers voor de toshiba te instaleren, bedankt voor die tip.

• DJFliX
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:19
Je kunt volgende keer ook bij toshiba.com/nl/whatever bij support jouw model kiezen, en daar vervolgens ofwel jouw model kiezen en vervolgens daar de (misschien oudated) drivers downloaden, of het type/merk van de videochip overnemen en de nieuwste versie van de site van de fabrikant halen. Wat voor andere apparatuur wel eens wil helpen is trouwens www.pcidatabase.com (of google naar pci database) waar je aan de hand van het vendor ID en het product ID (in apparaatbeheer) kunt zien wie het apparaat gemaakt heeft, en waar je dus voor support heenmoet (ofwel een typenummer waarmee je kunt googlen).

2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput

Verwijderd

Toshiba maakt ook bluetooth drivers die voor heel veel merken werken probeer ze gewoon eens te installeren. Misschien werkt het wel gewoon ;)

http://drivers.softpedia....ooth-Stack-40036-T-.shtml

• Dinand Mentink

Dinand Mentink

Software Engineer

Topicstarter
Bedankt, ik zal het proberen. Dank.

Edit:
Nee, werkt niet. Toch bedankt voor de suggestie ;).

[ Voor 48% gewijzigd door Dinand Mentink op 01-10-2007 20:56 ]

Pagina: 1