[XP] Bestands beveiliging controle, elke keer bij aanmelden*

Pagina: 1
Acties:

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:05
Hallo,

Ik heb vandaag xp opnieuw geinstalleerd (hhd ging ineens dood :() en dat ging allemaal goed, toen moest ik nog Fat naar NTFS converteren, dit ging niet goed ik had de verkeerde command. Nu is het uiteindelijk toch gelukt met een andere command maar de foute heeft een soort van nasleep achter gelaten. Elke keer krijg ik een venstertje na het aanmelden en daarin staat dat bestandsbeveiliging aan het controleren is of alles nog goed zit.

Ik heb het bestandsbeveiliging gewoon laten pruttelen en toen hij klaar was ging hij weg. Ik kan hem ook handmatig afsluiten. Maar om elke keer op een kruisje te klikken heb ik dus ook geen zin in.

Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

• mallept
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:48
heb je een 'recovery' gedaan of een compleet verse installatie?

Ik snap anders niet waarom je moest converte!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:05
recovery, maar in het begin had ik dit probleem nog niet dus dus ik heb het zelf veroozaakt maar ik kan de oplossing niet vinden :(

net kon ik hem dus wel vinden. je moet naar uitvoeren gaan --> cmd--> sfc /revert

en dan is het weer normaal

[ Voor 30% gewijzigd door Bliz op 29-09-2007 19:17 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Titelfix om het OS zoals de Windows Clients - Policy meldt in de titel te zetten.

[google=chkdsk boot flag] zou je dan al op het goede pad moeten zetten.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device