Ik ben druk aan het investeren in mijn IMEDIA MC9520 en vond dat ik nu wel eens nieuwe boxen kon gaan gebruiken zodat ik wat meer geluid had dan mijn Labtechs van 15 euro. Hierom heb ik een Logitech X-240 2.1 set aangeschaft. Hij is uiteraard een stuk luider maar als ik hem op vol zet dan is het geluid toch niet zo mooi meer. Nou heb ik gewoon onboard audio en misschien moet ik maar een geluidskaart gaan aanschaffen.
High Definition Audio subsystem using the Realtek ALC 888 audio codec zit er op mijn standaard moederbord. Gaat een geluidskaart mij helpen of moet ik de boxen terug brengen. Mijn budget voor boxen is 50 euro en dit wil ik ook maximaal in een geluidskaart investeren. Wie weet raad en heeft hier ervaring mee.
High Definition Audio subsystem using the Realtek ALC 888 audio codec zit er op mijn standaard moederbord. Gaat een geluidskaart mij helpen of moet ik de boxen terug brengen. Mijn budget voor boxen is 50 euro en dit wil ik ook maximaal in een geluidskaart investeren. Wie weet raad en heeft hier ervaring mee.