Gezocht Smart Array 53xx Controller voor XP

Pagina: 1
Acties:

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-02 17:55
Hey mensen!

Ik heb een servertje gratis op de kop weten te tikken en hier wil ik graag XP op draaien (waarom XP? Omdat ik het fijn vind draaien en ik Win2k3 niet zo super vind)

Server Specs:
HP ProLiant ML350 G3
256 mb ddr (moet ik nog upgraden)
6 x Ultra320 SCSI 36.4G 10k schijven (draait op RAID 5)
Intel Xeon 2.4ghz

Nu was ik bezig met de installatie van Windows XP, echter kwam ik al gelijk met een probleem. De SCSI kaart in de server (de Smart Array 5300 Controller) wordt niet standaard ondersteunt door de setup van XP dus moet via F6 (voor een niet-standaard SCSI-Controller) worden geinstalleerd.

Nu heb ik lopen Googlen, en googlen en googlen.. En ik vond een Driver.. deze heb ik op een diskette gezet en tijdens de XP installatie gebruikt.. maar als hij bestanden wil kopieren geeft hij gelijk fouten aan dat hij 4 bestanden niet kan kopieren (de bestanden van de Controller). De installatie gaat verder goed tot hij reboot dan krijg ik een Blue Screen.. Melding: 0x00000007B 0x00000003 0x00000004.

Zelf denk ik dat dit probleem zit bij de Driver van de SCSI controller die niet geinstalleerd kan worden tijdens de installatie. Dus ik heb verder lopen googlen maar ik kan kan niet de Driver vinden voor XP.. 2k en 2k3 en NT 4.0/5.0 wel.. maar niet voor Windows XP.. Zouden jullie mij kunnen helpen zoeken en of mij kunnen vertellen of er een mogelijkheid is om XP te installeren op deze server?

Alvast bedankt! _/-\o_

ZanZiB@r

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5