iTunes movies map faken

Pagina: 1
Acties:

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Ik heb een x aantal movies die ik op mijn iphone wil zetten.
Hiervoor gebruik ik de functionaliteit in iTunes, door movies die in iTunes te zien zijn te syncen met mijn iPhone. Nu staat bijna al mijn movie-content op een ext. HDD .. kan ik ook een splitsing maken dat iTunes WEL mijn muziek beheert, maar dat ik zelf de locatie kan aangeven waar mijn iTunes movies content staat??

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

• Kogelvis
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 13:10

Kogelvis

Nu ook met gitaar

Wat je kunt proberen is: in je Preferences van iTunes onder het kopje Advanced
"Copy files to iTunes Music folder when adding to library" uit te schakelen

en dan gewoon je films van je ext.hdd gewoon aan iTunes toevoegen? naderhand zou je die optie in de preferences gewoon weer in kunnen schakelen als je dat handig vindt.

<Jeroen> Wirf: vrouwen versieren kan je gewoon in het OSI model proppen hoor :P
I am dyslexic of Borg prepare to have your ass laminated
Real Programmers always confuse Christmas and Halloween because oct31 = dec25

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Gewoon in de map waar iTunes standaard je films gaat plaatsen een maplink te maken naar de externe schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Dit werkt niet. Ik heb een snelkoppeling in de map Movies gemaakt, maar hij leest die map niet uit

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Het werkt waarschijnlijk niet omdat een 'alias' in Finder niet door alle programma's gebruikt kan worden. Ik verwacht dat het wel werkt met een 'symlink' (zie uitleg hier en hier), een programma ziet dan namelijk het verschil niet tussen de link en het origineel.

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard