Hoe installeer ik ICS ?

Pagina: 1
Acties:

• revenge
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-04-2025
Hallo,

Ik heb momenteel 2 win98SE pc's via een netwerkje gekoppeld (hubje en twee netwerkkaartjes via IPX/SPX)
Dit werkt prima, alles is geshared, inclusief printers.
Nu wil ik via de optie Internetverbinding delen uit win98Se ook kunnen internetten met allebei de PC's.

Wie heeft er voor mij een (liefs nederlandstalige) handleiding van die optie uit win98SE???

Als ik het zomaar aanklik gebeurt er een heleboel en ics wordt ook wel geinstalleerd, maar het werkt toch niet.

Alvast bedankt...

Revenge

Revenge@chello.nl

.

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

Dit Microsoft Knowledge Base document beschrijft precies wat je moet doen.

• Knalpot
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-04-2025
Je moet op de client pc ook tcp installeren. Bij de standaard configuratie van ICS wordt een dchp server meegeinstalleerd, je hoeft dus niet met ip-nrs te spelen.

• revenge
Op zondag 11 februari 2001 22:59 schreef 8-Track het volgende:
Dit Microsoft Knowledge Base document beschrijft precies wat je moet doen.
Ben jij altijd z'n eikel??

.

• 8-Track
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

Ben jij altijd z'n eikel??
Nee hoor...

Windows heeft echter een prachtige Help functie waarin precies beschreven staat hoe je ICS opzet. Daarnaast zijn er search engines en heeft dit forum een Search functie.

En als je voordat je in dit forum ging posten de FAQ had gelezen had je dit gezien:
Als je ergens mee zit; ga dan eerst ff zoeken. Sommige dingen komen erg vaak opnieuw voorbij, waarbij dan dezelfde antwoorden kunnen worden gegeven.
Op de lange duur is dat erg vermoeiend. We zitten in feite op een enorme knowledge-database, het enige wat je hoeft te doen is zoeken.
Welkom, wij staan graag tot je dienst, echt waar, ik hoop alleen dat enige vorm van cynisme je niet vreemd is. Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/net/smokin.gif

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je kunt ook ips toewijzen met ics als je wilt en ook indien nodig wat poortjes mappen

Verwijderd

Maiar schreef het volgende:
...en ook indien nodig wat poortjes mappen
Hoe doe je dat dan met ICS (Win98SE) ?

• revenge
Op zondag 11 februari 2001 23:35 schreef 8-Track het volgende:

[..]

Nee hoor...

Windows heeft echter een prachtige Help functie waarin precies beschreven staat hoe je ICS opzet. Daarnaast zijn er search engines en heeft dit forum een Search functie.

En als je voordat je in dit forum ging posten de FAQ had gelezen had je dit gezien:
[..]

Welkom, wij staan graag tot je dienst, echt waar, ik hoop alleen dat enige vorm van cynisme je niet vreemd is. [afbeelding]
Oke Oke, enig cynisme is me inderdaad niet vreemd, alleen niet op dat moment. Ik moest wat regelen en had het effe helemaal gehad. Jouw opmerking was net genoeg...

Maar.... Alles weer opgelost, geen slechte zin meer... dus..

De groeten.

.

Pagina: 1