Veiling "nieuw bod" verhogen ?

Pagina: 1
Acties:

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:59
Hallo.

Ik weet niet of dit al eens behandeld is maar ik heb het zo gauw niet in de search kunnen vinden.

Ik erger mij mateloos aan mensen die gierig zijn op de veiling en te lui zijn een normaal bod te plaaten.Tijdens mijn zoektocht naar een dergelijk topic trof ik verhalen aan als "zo gaat het tijdens een echte veiling ook". Wat echter niet tijdens een echte veiling gebeurd is dat een duur of goedkoop product met een zelfde prijsverhoging word aangeboden.

Dus een Schilderij van 20.000 euro met een startbod van 10.000 euro gaat ook niet met 50 cent omhoog.

Ik persoonlijk (en waarschijnlijk vele met mij) zouden graag zien dat de prijsverhoging per product verschillend is.

Een diskette station van 10 euro zou met 10 cent per "automatisch" bod omhoog moeten gaan, terwijl een aangeboden alienware pc t.w.v. 3000 euro met bijv. 25 euro per bod omhoog zou moeten gaan. Natuurlijk zou je handmatig nog wel zelf je prijs moeten kunnen bepalen zoals nu ook is.

Is dit mogelijk ? Al eerder aangekaart of geschikt voor discussie ?

Litebit.eu voorraad check :).

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:25

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik ga er vanuit dat het je gaat om de veiling op de Frontpage? Dan hoort je opmerking in Pricewatch en verplaats ik je vraag die kant op :)

• BLACKfm
SmartDoDo schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 11:34:
Ik ga er vanuit dat het je gaat om de veiling op de Frontpage?
idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Nou, het zal wel niet in goede aarden vallen, want niemand die er over doorpraat :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is weekend en sommige crew (ik zeg sommige) heeft ook nog een leven buiten het forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Kun je dit op Devtrack plaatsen. Dan kunnen we, wanneer V&A aan een grondige rewrite toe is, je voorstel meenemen.
Pagina: 1