Ik kom er even niet echt uit. Ik wil doormiddel van op een link te klikken een bepaalde radiobutton checken en gelijk ook het volledig formulier versturen.
JavaScript:
1
2
| document.getElementById('id_van_radio').checked = true; document.getElementById('id_van_form').submit(); |
In het linkje een onclick tag.
Verwijderd
Je bedoelt: "Ik kom er niet uit, maar als ik een probleem tegenkom, ben ik het gewend om eerst op en forum vragen te gaan stellen in plaats van zelf even uit te zoeken hoe het moet."
Javascript en Google zullen wonderen doen.
Verder heb ik nou net mijn glazen bol niet bij me, zou je meer info kunnen geven?
Iets meer inzet wordt gewaardeerd.
Verder heb ik nou net mijn glazen bol niet bij me, zou je meer info kunnen geven?
Iets meer inzet wordt gewaardeerd.
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Leer iets over HTML DOM: http://w3schools.com/htmldom/default.asp
Met een onClick event geef je de checkbox (id!) een checked mee en het form geef je een submit. Dit was namelijk echt zó te vinden
Met een onClick event geef je de checkbox (id!) een checked mee en het form geef je een submit. Dit was namelijk echt zó te vinden
Je weet zelf natuurlijk ook weld at dit niet de manier is om een topic te starten. Vooral ook omdat het antwoord echt zo simpel is als orf zegt; hier had je best zelf uit kunnen komen.
Ik doe je topic dan ook op slot.
Ik doe je topic dan ook op slot.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()