oke mensen ik heb de volgende situatie
mijn besturingsysteem is vista ik heb 2 harddisk 1 van 160 hier draait vista op
en nog een van 250 gig
deze van 250 gig wordt als externe harddisk gebruikt (back up)
ik heb ooit het programma usb disk guard 1.4 gedownload, deze heb ik ook geinstalleerd
ik heb hiermee wat testjes gedraaid en geprobeerd om bestanden te beveiligen op mijn externe disk
maar kon na de beveiliging nog steeds bij mijn files
dus ik vertouwde deze beveiliging systeem niet
ong een week of 2 tot 3 later deed mijn externe hard disk raar hij liep vast toen ik een muziekbestand afspeelde vervolgens is die hard disk niet meer leesbaar
nu staan er wat bestanden zoals fotos van mijn dochtertje van 7 maanden en 8 maanden die we alleen daar op de schijf hebben
ik heb geprobeerd om op verschilllende manieren data eraf te halen met verschillende progs zoals testdisk ntfsrecovery datarecovery en noem maar op
er was echter een prog helpend en dat was ntfsrecovery hiermee kon ik zien dat de hard disk beveiligt is met drivelock
nu denk ik dat dit mischien te maken heeft met remora usb disk guard
maar ik weet daar het wachtwoord niet meer van
nu is mijn vraag weet iemand hoe ik daar langs kan met een truukje ?
mijn besturingsysteem is vista ik heb 2 harddisk 1 van 160 hier draait vista op
en nog een van 250 gig
deze van 250 gig wordt als externe harddisk gebruikt (back up)
ik heb ooit het programma usb disk guard 1.4 gedownload, deze heb ik ook geinstalleerd
ik heb hiermee wat testjes gedraaid en geprobeerd om bestanden te beveiligen op mijn externe disk
maar kon na de beveiliging nog steeds bij mijn files
dus ik vertouwde deze beveiliging systeem niet
ong een week of 2 tot 3 later deed mijn externe hard disk raar hij liep vast toen ik een muziekbestand afspeelde vervolgens is die hard disk niet meer leesbaar
nu staan er wat bestanden zoals fotos van mijn dochtertje van 7 maanden en 8 maanden die we alleen daar op de schijf hebben
ik heb geprobeerd om op verschilllende manieren data eraf te halen met verschillende progs zoals testdisk ntfsrecovery datarecovery en noem maar op
er was echter een prog helpend en dat was ntfsrecovery hiermee kon ik zien dat de hard disk beveiligt is met drivelock
nu denk ik dat dit mischien te maken heeft met remora usb disk guard
maar ik weet daar het wachtwoord niet meer van
nu is mijn vraag weet iemand hoe ik daar langs kan met een truukje ?