Toon posts:

Logitech Optical Sucks????????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een logitech wheel mouse optical, zo'n blauwe..
Maar als ik snel beweeg in bv UT of Q3, issie "de weg kwijt" en sta ik ineens tegen de muur op te rije!

Is dit normaal of deugt me muis niet? iemand anders hier last van??

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Verkeerde soort ondergrond? Er moet wel een soort fijne textuur op de ondergrond zitten zodat de muis zich kan orienteren. Bij mij werkt de MS Explorer prima op een wit bureau met een licht geruwde kunststof bovenlaag.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:39

aKra

Intentionally left blank.

Ik heb het zelfs zo erg dat hij hier VOOR de button blijft steken, links gaat ipv. rechts. (& andersom). En gamen, dat moet je niet doen, me hele aiming is naar de pokke!

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

een vriend van me heeft ook een optical
alleen dan van microsoft
en die is SUPERFIJN !!!

Verwijderd

Werkt hier prima met exaxt dezelfde Logitech muis...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:33
Die problemen ken ik,, heb ik ook gehad, software eraf gemikt etc. en toen was het veel beter..

• aKra
  • Laatst online: 22:39

aKra

The Fox, ook voor moi probleem? :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz, sja ik heb geen software he, die mouseware komt er bij niet op!

En op de witte ondergrond van mijn bureau is het nog veel erger!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:29

johnwoo

3S-GTE

Ik heb er af en toe ook last van, maar dan alleen als ik echt _heel_ snel beweeg... Voor de rest is het een keifijn muisje :) dus ik ga echt geen andere gebruiken...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

Zet even de gevoeligheid van de muis in UT even wat minder. Dat gaat wat lekkerder.

Rob

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:33
Verder zou ik het niet weten, wel weet ik dat het per pc kan verschillen..

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 22:22
muis geen probleem hiero (heb dezelfde)

mischien proberen ander oppervlak of lens schoonmaken

wat ook kan helpen is mischien ps2 ipv USB .. usb kan nog wel eens fout zijn

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Na de gevoeligheid van de muis in UT en de aanschaf van een muismatje van een gulden (IKEA, bijpassend blauw), hier geen problemen meer... :)

Verwijderd

Topicstarter
Maybe een andere muismat ja, ik heb nou een licht/donkerblauwe van BySky met een paar mooie schotels erop
Wie weet....morgen ff 1tje van mijn stage meerippen :)

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Je moet gewoon zo'n reclame muismat zien te scoren, dan sloop je de bovenlaag er af, en hou je een gladde witte muismat over. Werkt perfect. Ik heb er een vsn NoRRoD gescoord.

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

Zelfde muis hiero, standaard drv's van de ceedeej, doet ut goed, in UT, quake, whatever.... Gwoon 3.5 mouse sensitivity in UT, geen probleme....

I see dead pixels...

Verwijderd

Ik heb 2 van die muizen thuis, en heb nog geen enkel probleem gehad...
Mijn vriend had alleen zo'n 3d muismat en dat werkt dus niet :P

Overigens weleens gehad dat de muis blijft "hangen" maar dat was met een eerstvolgende beweging opgelost...

De muisjes bevallen me zeer goed, nu nog eentje voor op mijn werk aanschaffen :)

Verwijderd

kheb zelf ook die MS Explorer werkt heel prettig ..ik heb als muismat gewoon een boekje/tijdschrift ...alleen soms schiet ie wel eens weg ...mja niet wat je wilde horen ...maar ik heb geen probs :)

• Cheese_man
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Ik heb thuis twee MouseMan Opticals liggen....die lekkere donker blauwe en ik heb soms een beetje last van een "trillende" mousepointer, maar dat komt waarschijnlijk door de verschillende kleurtjes in de houtstructuur van mijn bureau....want met een matje heb ik nergens last van!!

En die dingen die muizen zo ontzettend lekker :9~!!! En als het donker is en ik zit achter de computer, dan doe ik het licht uit in de kamer en de monitoren ook en dan geniet ik in stilte van die mooie lichtjes die in die muizen zitten!!!!

reserveringshouder Tesla Model 3

• Geert
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 15:12
GEbruik je wel ps/2 dat wil nog wel eens schelen.......want bij zware belasting van de computer wil ie nog wil ie nog wel eens overslaan als je um op USB hebt..

This message was sent from a galaxy far, far away.

• Wierdo_NL
  • Laatst online: 08-08 19:03
Ik heb hier ook een Logitech Optical.
En ik ben heeeel tevreden met dat ding.

Quake3, Unreal Tournament..
Maakt allemaal niet uit. Werkt als een trein.
Ikzelf gebruik de PS/2 aansluiting, want die heb je toch op je mobo'tje zitten, dus waarom zou je het niet gebruiken, USB aansluiting is pure verspilling.

Ohja, bij mij maakt de ondergrond niet eens uit.

]-[enk..

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

Pagina: 1