Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Probleem Thickbox 3.1

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleempje...

Op deze website heb ik de Thickbox 3.1 draaien. (website is wel even uitgekleed) Alleen is er 1 probleem... De 'laadbak' verschijnt niet als je op de foto klikt! Alle namen al nagelopen maar dit is allemaal correct! iemand een idee?

bedankt!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wat bedoel je met laadbak? Ik zie geen enkel gif'je wat het preloaden van een afbeelding zou moeten weergeven. Maar je afbeelding is ook zo klein dat het preloaden in een fractie gebeurd is.

Verwijderd

Topicstarter
zie hier het voorbeeld. De code komt van deze site af.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dat snap ik ;) Je geeft alleen nog steeds geen antwoord op mijn vraag: Wat bedoel je met laadbak? Naar mijn weten zit een laadbak achter/bovenop een vrachtwagen, en niet in Thickbox.

Als je een laadbalk bedoelt, dan staat in mijn eerste post ook het antwoord op je vraag :)

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-11 21:04
Test het inderdaad eens met een grotere(in de zin van bestandsformaat) afbeelding.

[ Voor 3% gewijzigd door deCube op 29-09-2007 00:21 ]

Work hard & be brave.

• rapidgorgon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-11 10:42

rapidgorgon

Ambitious, but rubbish

In het Thickbox.js bestand staat de url naar je laadbalk, deze is standaard "images/loadingAnimation.gif". Als jij dan in die directory (test/images) dat bestand zou zetten, of naar een ander bestand zou verwijzen in het ThickBoxscript, zou het moeten werken.

• Cavorka
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-03-2018

Cavorka

Internet Entrepreneur

Volgens mij is de afbeelding gewoon gecached nadat je het een keer doet, want de eerste keer kreeg ik wel een fractie van een seconde een loading iets te zien (ging te snel om echt te zien wat het nou precies was), maar de tweede keer staat hij er meteen doordat hij gecached is.

the-blueprints.com - The largest free blueprint collection on the internet: 50000+ drawings.

Verwijderd

Topicstarter
Cavorka schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 13:51:
Volgens mij is de afbeelding gewoon gecached nadat je het een keer doet, want de eerste keer kreeg ik wel een fractie van een seconde een loading iets te zien (ging te snel om echt te zien wat het nou precies was), maar de tweede keer staat hij er meteen doordat hij gecached is.
Ja zo iets dacht ik ook al. Soms zie ik een 'kruisje'. Je weet wel, wat je krijgt als de afbeelding niet beschikbaar is. toch weed ik 100% zeker dat de URL in het bestrand juist is! verschillende keren copy / pase gedaan, dus moet goed wezen. In de zelfde of andere dir zetten maakt ook niet uit.

Er staat nu een foto van 2 MB achter en ik heb nog steeds geen laadbalk...

Edit: In IE werkt het nu trouwens wel, mr in FF nog niet...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2007 23:00 ]

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 13:37
Ik heb net even gekeken op je site met zowel Internet Explorer 7 en Firefox 2.0 maar ik zie gewoon de laadbalk die standaard bij Thickbox hoort.
Ik zie de 2de keer ook de laadbalk niet meer,maar als ik mijn cache leeg dan zie ik de laadbalk weer.

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

het probleem is idd net opgelost. dat ik het in FF niet had kwam denk ik omdat de afbeelding nog ik de cache stond.

badankt!

Corno
Pagina: 1