Ik heb een vreemd probleem met een asterisk server. Er zijn meerdere sipaccounts geregistreerd bij xs4all. Wanneer we echter gebeld worden denkt asterisk dat de oproep altijd via 1 specifiek account binnenkomt.
Relevante stuk van sip.conf:
Asterisk denkt altijd een oproep via het 071-nummer binnen te krijgen. Bel je dus het 023-nummer dan krijg je in de asteriskconsole iets als:
De verschillende nummers komen op verschillende vestigingen binnen, hebben een ander menu, etc... Dit is dus een groot probleem.
Ik heb geprobeerd op google te zoeken maar heb niet echt een idee waar ik precies naar moet zoeken. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Relevante stuk van sip.conf:
code:
1
2
3
| [general] register => 071737****:*****@sip.xs4all.nl register => 02353*****:*****@sip.xs4all.nl |
Asterisk denkt altijd een oproep via het 071-nummer binnen te krijgen. Bel je dus het 023-nummer dan krijg je in de asteriskconsole iets als:
code:
1
2
| -- Executing Answer("SIP/071737****-********", "") in new stack
-- Executing Macro("SIP/071737****-********", "greeting") in new stack |
De verschillende nummers komen op verschillende vestigingen binnen, hebben een ander menu, etc... Dit is dus een groot probleem.
Ik heb geprobeerd op google te zoeken maar heb niet echt een idee waar ik precies naar moet zoeken. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ik ontken het bestaan van IE.