[Videocamera] Wat te kiezen?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• WinningLOSER
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-01-2022
Hallo daar,

Ik ben voor mijn studie de komende paar maanden regelmatig met video bezig, en de AV-voorzieningen zijn echt bagger op mijn school en ik heb eigenlijk altijd al een videocamera willen hebben, dus ik heb besloten er een te kopen. Aangezien ik er zelf vrijwel niks van weet, vraag ik jullie om hulp.

De kwaliteit hoeft natuurlijk geen uber High Definition te zijn, maar moet natuurlijk wel een stuk beter zijn dan dat van de gemiddelde dixons fotocamera.

Het handigst lijkt me eentje met een HDD, zodat ik niet telkens tapes of te kopen of eerst een uur bezig ben met capturen.

Qua prijsrange denk ik een beetje tussen de 300-450 euro, misschien iets meer (ik ben maar een arme student he ;) )

En als laatste voorwaarde moet hij natuurlijk ook op mijn MacBookje kunnen werken, maar dat zal vast geen probleem zijn.

Alvast bedankt! _/-\o_

Verwijderd

GoT is niet bedoeld om je handje vast te houden tijdens een aankoop. Ga gewoon eens zelf op zoek, er is genoeg te vinden op het internet om je hierbij te helpen. Denk aan www.kieskeurig.nl. Als je er dan nog niet uitkomt kan je ook gewoon eens in de winkel gaan kijken (Ja, die bestaan tegenwoordig nog steeds).

Dit topic is gesloten.