Toon posts:

Vista ziet mp4-tags niet zoals mp3-tags?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds ik vista heb geinstaleertheb is er veel informatie niet zichtbaar van een boel tracks, oa Album en artiest.

Waarschijnlijk kan Vista een bepaalde soort TAG niet lezen, maar ik weet niet welke. Ik moet vast de tags convrerteren, kan dit met Tag&Rename of moet ik daarvoor een ander speciaal programma voor hebben?

Afbeeldingslocatie: http://www.techzine.nl/f/g/44433phpmugWGv.jpg

Wat opvalt, is dat de files zonder info MPEG4 is (zie verschillen in pictogram)

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Voor zover ik weet kan Tag&Rename dat gewoon voor je doen.
Ik zou overigens even naar de bestanden/extensies kijken... het lijkt of de ongetagde tracks een afwijkend icoon hebben... Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Jester.NL schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 19:32:
Voor zover ik weet kan Tag&Rename dat gewoon voor je doen.
Ik zou overigens even naar de bestanden/extensies kijken... het lijkt of de ongetagde tracks een afwijkend icoon hebben... Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Ja dat weet ik ook, dat staat er btw ook. Het is namelijk MP4 ofzo. Maar ik tag&rename zie ik wél gewoon de gegevens, hoe ik dit ficen met t&r ?

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Excuus en herstel... vergeet mijn vorige antwoord. Ik had beter moeten lezen.

Ik denk dat het hier een stukje windows-problematiek betreft... Het niet kunnen/willen/mogen lezen in 'exotische' bestanden. T&R gaat dat niet oplossen, denk ik...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je geprobeerd of je Windows zo gek kan krijgen om de ID3 tags wel uit te lezen door een file te renamen van .mp4 naar .mp3? Het zou me niets verbazen als hij het dan ineens wel begrijpt ;)

Verder heeft dit weinig met CSA te maken; ik verplaats je topic even en pas je titel even aan

CSA > WOS

[ Voor 22% gewijzigd door Spider.007 op 29-09-2007 09:36 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate