Sinds ik een dual core systeem heb, heb ik last van toetsen die blijven haken, dit is natuurlijk gruwelijk irritant als ik bijvoorbeeld aan het msn-en ben en verhalen typ als: "hoe gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat het".
Bij spellen komt dit veel vaker voor dan in windows en hierbij krijg ik dus taferelen als mijn speler die 2 seconden één kant op blijft lopen en de afgrond in gaat...
Frequentie dat het voorkomt is erg willekeurig maar het komt veel frequenter voor in spellen.
Het maakt niet uit of ik de logitech software wel of niet heb geinstalleerd en ik ervaar het probleem in Windows XP x86 en Windows Vista x64
Dit probleem heb ik niet als ik mijn keyboard op een PS/2 aansluiting gebruik.
Iemand anders met hetzelfde toetsenbord heeft hetzelfde probleem met zijn dual core systeem en gebruikt een AMD64 X2 4800+ i.c.m. Windows XP x64
Wat kan het probleem zijn ?
Mijn specificaties:
AMD64 X2 6000+
Asus M2N-E SLI
2 GB DDR2 RAM
Windows XP SP2
Logitech Media Keyboard Elite
Setpoint 4.00 (nieuwste logitech software)
Bij spellen komt dit veel vaker voor dan in windows en hierbij krijg ik dus taferelen als mijn speler die 2 seconden één kant op blijft lopen en de afgrond in gaat...
Frequentie dat het voorkomt is erg willekeurig maar het komt veel frequenter voor in spellen.
Het maakt niet uit of ik de logitech software wel of niet heb geinstalleerd en ik ervaar het probleem in Windows XP x86 en Windows Vista x64
Dit probleem heb ik niet als ik mijn keyboard op een PS/2 aansluiting gebruik.
Iemand anders met hetzelfde toetsenbord heeft hetzelfde probleem met zijn dual core systeem en gebruikt een AMD64 X2 4800+ i.c.m. Windows XP x64
Wat kan het probleem zijn ?
Mijn specificaties:
AMD64 X2 6000+
Asus M2N-E SLI
2 GB DDR2 RAM
Windows XP SP2
Logitech Media Keyboard Elite
Setpoint 4.00 (nieuwste logitech software)