Toon posts:

Zyxel P2603HW-D3A [tiscali] werkt niet met switch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mede tweakers.. Ik zit nu al 2 dagen te prutsen maar krijg het niet voor elkaar
om achter de Zyxel P2603HW-D3A een extra switch te hangen. hardware matig natuurlijk wel.

Dit omdat de zyxel beneden bij de aansluiting staat en ik geen zin heb om 4 kabels naar boven te trekken.

Als ik een netwerk kabel direct van de adsl router naar de laptop breng doet alles het perfect. Maar breng ik de netwerk kabel naar een switch (ASUS) en dan via een andere kabel (diverse geprobeerd) krijg ik geen internet. Ik heb ook al een andere switch geprobeerd en dat werk dus ook niet. Ik krijg wel gewoon een ip-adres en in vista in het netwerk centrum krijg ik te zien dat ik gewoon verbinding heb maar het blijft echter een NO-GO.. Ik weet dat ik iets over het hoofd zie. maar wat? De netwerk kabels zijn allemaal prima.

Verwijderd

Topicstarter
pardon typo.. P-2602HW-D3A

Heb intussen ook geprobeerd om de laptop zelf een ipadres in te geven en zelf de DNS servers in te stellen. maar ook dan nog steeds geen internet. Ik vind dit erg vreemd en heb geen idee meer wat ik nog kan doen.. Ik draai windows vista home premium.

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 17:05 ]