[Vista] NL Key gebruiken bij installatie UK versie?

Pagina: 1
Acties:

• Scotch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 17:46
Ik heb de search al geraadpleegt, maar de meningen leken een beetje verdeeld, dus ik hoop dat iemand het definitieve antwoord voor me heeft.

Ik wil de UK OEM versie van Vista Home Premium 64-bit, echter de NL OEM versie staat momenteel voor 70,- op pricewatch.

Kan ik de UK versie ergens downloaden, en gewoon installeren met de NL key?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:00
Nee, dat kan niet. En sowieso denk ik niet dat die €70 helemaal klopt, want maar 2 shops hebben het voor die prijs, de rest allemaal €90 of meer. Dus je kan denk ik beter de UK OEM kopen.

The devil is in the details.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:04

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Hoe kom je daarbij Hahn? Ik heb het zelf ook gedaan hoor, twee keer een NL Vista Ultimate, en twee keer EN geinstalleerd. :P Waarom? Ook omdat de NL-versie op dat moment goedkoper was. O-)

Tesla Model Y RWD (2024)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:00
Bij Ultimate heb je dan ook languagepacks, dus daar zal het wel anders bij werken.

edit:
Bij nader inzien/onderzoek lijkt het er toch op dat key niet taalgebonden is, maar alleen versiegebonden, dus het zou wel moeten kunnen.

[ Voor 47% gewijzigd door Hahn op 28-09-2007 14:44 ]

The devil is in the details.

• Scotch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 17:46
Hmm bij Pim's PC Shop stond hij zojuist echt nog voor 69,09 op de site, nu is echter weer € 98,08 geworden. Dus m'n vraag is eigenlijk niet meer zo van belang.

Bedankt.

/edit
Bij nader inzien/onderzoek lijkt het er toch op dat key niet taalgebonden is, maar alleen versiegebonden, dus het zou wel moeten kunnen.
Dat is goed om te weten, thx.

[ Voor 36% gewijzigd door Scotch op 28-09-2007 14:47 ]

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
Hahn schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:41:
Bij Ultimate heb je dan ook languagepacks, dus daar zal het wel anders bij werken.

edit:
En dan maakt het alsnog niet uit, aangezien de vista dvd toch universeel is (behalve van die dell, acer versies etc..)

http://specs.tweak.to/15535

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
(jarig!)
tjtristan schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:09:
[...]

En dan maakt het alsnog niet uit, aangezien de vista dvd toch universeel is (behalve van die dell, acer versies etc..)
Wat Hahn bedoelt is dat je de key alleen voor een bepaalde versie is. Je kan de HP niet gebruiken voor de Ultimate

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Pagina: 1