Wie? UnrealEd?

Pagina: 1
Acties:

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Zijn er hier eigenlijk mensen die zich bezighouden met unrealEd 2.0 En daarmee hun eigen U of UT levels bouwen. :)

Advanced sheep-counting strategies

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-02 10:42

Clay

cookie erbij?

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Ik edit alleen levels. Zeg BrammeS, volgens mij heb ik jou weleens gezien met CS?

[MI-6]CorteX

• Clay

Clay

cookie erbij?

Lekker vaag, stel je een vraag, en plots ben je in geen velden of wegen meer te bekennen. :?

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Ach ja, ik pruts ook wel eens wat, maar ik vind het een beetje veel werk, voor 1 zo'n map. Dan kan je ze beter downloaden, of net als ik doe, van een cd halen.

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02 13:36

Flotter

Pelipper!

Ik ben ook wel eens bezig met UnrealEd.

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Ik heb me er ook een tijdje mee bezig gehouden, maar als je echt iets moois wilt maken ben je veel tijd kwijt.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik ben een halve zomer vakantie bezig geweest, maar het duurt echt een poos voordat je die editor onder de knie heb, en dan pas kun je beginnen aan een 'echte' level.

Ik was halverwege een level, maar toen vond ik hem niet zo mooi meer, en ben ik gestopt. (oja, dat was ook precies aan het einde van de vakantie) :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• Clay

Clay

cookie erbij?

Ja, als er echt wat mee wil doen moet je er bijna een fulltime hobby van maken. Gewoon gaan zitten, en na een dag werken heb je nog maar een paar kamers. het schiet niet op, maar met wat oefening kan je op een gegeven moment echt vette dingen maken. Hulp tools zijn ook aan te raden, zoals speciale terrain brush tools, en meuk als 3D max.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ben op dit moment met een mappie bezig..hij is al speelbaar..iemand zin om m te testen ? :)

Verwijderd

Dit is een beetje offtopic maarre weet iemand waarom UnrealED 2.0 nu alleen maar een wit beeld geeft hij laadt hem wel en hij doet het maar bij die model (die 4 vakjes) daar krijg ik alleen maar een wit beeld zomaar opeens. Als iemand het weet hoor ik het graag :)

• Exterazzo
  • Laatst online: 21:25

Exterazzo

Qeasy

Op dinsdag 13 februari 2001 13:55 schreef Maiar het volgende:
Ik ben op dit moment met een mappie bezig..hij is al speelbaar..iemand zin om m te testen ? :)
Jawoor, zeg maar waar ik hem kan vinden.

Audentia

Verwijderd

niemand?

Verwijderd

Ik ben ene full-time UnrealEd 2.0 gebruiker.
Elk tussenuur op school en elke minuut thuis. >:)

-->ben zeker in voor ruilen onder mappen(zie icq voor contact)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 10:41

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Ik niet, ik ben bezig met Q3Radiant... UnrealEd is me te moeilijk:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op dinsdag 13 februari 2001 13:55 schreef Maiar het volgende:
Ik wil je mapje wel ff testen :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:09
Ik ben zo af en toe aan het stoeien met de editor en ik heb m ondertussen goed onder de knie (op het scripten na), grooste probleem wat ik nu heb is dat uted2 de neiging heeft om prima brushes te verneuken en allerlei fouten in het level te maken, waardoor prima levels compleet worden verneukt en ik mn design moet gaan aanpassen aan de onvolkomenheden van de editor....ook een reden dat ik steeds minder aan mn huidige level bezig ben.

Als het klaar is heb ik er ook custom music bij...beetje lekkere d&b/metal cross-over oid

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Pagina: 1