[PSU/MOBO] voeding klikt en pc start niet op

Pagina: 1
Acties:
  • 323 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Hallo,

Ik heb een PC, welke niet eens een jaar oud is, maar hij start niet meer op...
Als ik de powerknop indruk dan hoor ik alleen een klik uit de voeding komen. Ik heb al 2 andere voedingen aangesloten waarvan ik zeker weet dat die goed zijn, maar deze gaven hetzelfde resultaat.. Ook de voedingskabel heb ik al diverse punten aangesloten en de voedingskabel zelf heb ik ook diverse malen vervangen door een andere.

Kan het zijn dat de connectoren op mijn moederbord misschien niet meer goed zijn?
Het gaat hier om een Intel mobo, dus het betreft een 'brede voedingsstekker' en een 4-puntsstekker

Ik kan er niets anders over vinden op het internet :(

Het gaat hier om een Asus voeding (Asus S-30FP, 300W, ATX)
En een Asus-moederbord (Asus P5S800, Intel socket)

Heeft iemand ervaring met een vergelijkbaar probleem, dan zou ik dat graag gedeeld zien :)
Alvast bedankt

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens stap voor stap door. Je probleem kan aan meer liggen dan alleen de voeding, dus test dat sowieso allemaal eens.

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Kijk daar heb ik wat aan.. :) ik lees het ffies door tnx

edit:
Ik heb heir mijn conclusie uit getrokken dat het echt mijn mobo móét zijn, dus ik breng em terug naar de winkel en ga garantie claimen

jeej

tnx

[ Voor 58% gewijzigd door burrug op 28-09-2007 14:18 ]

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003