Raptor X Import

Pagina: 1
Acties:

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-01 22:32
Ik zit erover te denken om de 150gb Raptor aan te schaffen en wellicht 2 en dan in raid 0.
Als eerst vraag ik me alleen af of een raptor x in raid 0 niet te is en aangezien ze prijzig zijn zit ik er over na te denken om hem misschien te importeren vanuit America, goedkope dollar en shit.

Maar ik heb geen idee hoe dat import gaat en waar dat te doen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het 'leuke' aan importeren is dat je invoerrechten moet betalen. Dit betekent dus dat je waarschijnlijk net zoveel betaald voor 2 Amerikaanse raptors als dat je ze hier gewoon in NL zou gaan halen. Dus ook al staat de dollar gunstig, er komen nog de nodige nare kosten bij, die het niet de moeite maken om zoiets uit Amerika te halen (tenzij het gaat om dingen die hier niet te krijgen zijn).

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:49

_Apache_

For life.

300gb in RAID0?

Lijkt me overdaad,waarom niet 2 'Nederlandse' 74GB raptors in raid0 en een goedkope 320GB hdd voor opslag?

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• Mr-Beamer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-10-2025

Mr-Beamer

And what shall I improve today

haha dat is toevallig
ik ben er gisteren ook mee bezig geweest.

In america heb je 2 raptor X'en voor +/-280 euro MAAR je moet eerst een site vinden die zo i zo naar het buitenland verstuurt, en heb je die gevonden dan vragen ze 100/140 dollar om het te versturen :'(

Dan kan je het net zo goed in NL halen

To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!