[Ghost] S-ATA dvd drives

Pagina: 1
Acties:

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:26

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Kheb een probleem met het ghosten van mijn HDD thuis, zit zelf met een RAID 0 opstelling maar zover ik weet moet je dit gewoon kunnen ghosten.

Het probleem is echter dat ik niet in ghost kan komen omdat hij mijn dvd drives niet herkent waarschijnlijk omdat deze via S-ata zijn aangesloten...
Is hier een oplossing voor .. of gebruik ik gewoon een te oude versie (11.0 in Hirens boot cd)

Anders moet ik het toch maar proberen met een floppy 8)7

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-02 12:51

M2M

medicijnman

of ff een hele oude dvddrive op ide lenen... die dingen zijn vast wel ergens te krijgen, werken altijd (teminste de aansluiting daarvan) en geeft nauwelijks driver problemen

goede oude flatcables...

-_-

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:26

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Topicstarter
Ja leuk en aardig maar symantec moet er toch ook aan hebben gedacht dat mensen Sata drives kopen?

Ik heb btw gezocht op Sata ondersteuning maar vind niks wat met Sata drives te maken heeft alleen maar met Sata HDD's :S

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
dreameater schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 15:20:
Ja leuk en aardig maar symantec moet er toch ook aan hebben gedacht dat mensen Sata drives kopen?

Ik heb btw gezocht op Sata ondersteuning maar vind niks wat met Sata drives te maken heeft alleen maar met Sata HDD's :S
En wat voor s-ata hd's opgaat (drivers toevoegen met F6) werkt dus niet voor s-ata opticals ?

Verwijderd

Het blijft ATAPI dus ik zie niet in waar je drivers voor nodig zou hebben?