Toon posts:

Toshiba Satellite A200-1CN vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik heb een Toshiba Satellite A200-1CN gekocht een paar weken geleden, die laptop heeft aardig hoge specificaties, alleen de videokaart verpest het ( de Nvidia GeForce GO 7300 )

weet iemand of ik die videokaart ook kan vervangen en zoja welke kan ik erin de plaats voorzetten zodat mijn laptop ook op grafisch gebied goed is?

Mvg,

Nick

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:28

Pubbert

random gestoord

Ik heb een Toshiba A200 1G4 met ATi HD2600, dat is zowat de zwaarste GPU nu te krijgen voor notebooks, maar ik denk niet dat die van jou een MXM module heeft, dwz een verwisselbare videokaart.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 20:29
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:29:
hoi,

ik heb een Toshiba Satellite A200-1CN gekocht een paar weken geleden, die laptop heeft aardig hoge specificaties, alleen de videokaart verpest het ( de Nvidia GeForce GO 7300 )

weet iemand of ik die videokaart ook kan vervangen en zoja welke kan ik erin de plaats voorzetten zodat mijn laptop ook op grafisch gebied goed is?

Mvg,

Nick
Helaas is deze GPU niet te vervangen en zit ie vastgesoldeerd op het moederbord.
Misschien kun je in de toekomst zo externe GPU van MSI of Asus kopen, als je dit echt nodig hebt. Tot zover kan ik je alleen maar adviseren om dit probleem links te laten liggen.