Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Vista + Panda] Geen wireless na installatie Panda Antivirus

Pagina: 1
Acties:
  • 663 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ik heb (nadat de trial van Norton was afgelopen) op mijn nieuwe laptop Panda Antivirus + Firewall 2007 geïnstalleerd. Eerst Norton erafgehaald natuurlijk. Nu krijg ik alleen geen internetverbinding meer via de wireless. Ik maak wel contact met mijn modem, maar krijg dus gaan IP-adres. Als ik Panda uitzet, krijg ik wel internetverbinding. Zet ik Panda daarna weer aan, dan blijft de verbinding wel bestaan. Deze nieuwe laptop heeft Vista. Mijn oude laptop met XP draait zonder problemen met Panda en (ook wireless internet). Heeft iemand enig idee wat er kan zijn?
Groeten,
Joep

Verwijderd

Heb je de firewall al ingesteld?
Niet dat ie standaard al het verkeer blokkeerd?

• joepert
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 10:11:
Heb je de firewall al ingesteld?
Niet dat ie standaard al het verkeer blokkeerd?
Volgens mij heb ik dat goed ingesteld (wel drama hoor bij Panda).

• jerrevds
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik zit met hetzelfde probleem (vista 64bit)
Bij mij begon het toen ik m'n sidebar in de firewall toesteming gaf om én binnen te halen én uit te zenden (was nodig voor bepaalde gadgets), je moet is is zien of de sidebar bij jouw ook en je firewall configuratie zit en die dan uitschakelen, normaal werkt alles dan weer normaal (buiten je sidebar of course)

Mailen naar de helpdesk van panda heeft geen zin want die beginnen te zeiken over een hele rits bestanden aanpassen, of een programma laten lopen dat alles zou monitoren (wat niet mogelijk is omdat het probleem zich voordoet bij het opstarten, iets dat ze na 3 mails nog niet doorhebben :P )

(PS, mocht iemand een oplossing hebben; altijd welkom :-) )

sing once again our strange duet

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11 10:52
Panda is helaas niet meer wat het in het begin was :( Ik was jarenlang een Panda gebruiker, maar sinds ze die extra zooi erbij leveren is het zwaar klote...

Alle problemen die ik destijds had heb ik aangemeld bij de Panda helpdesk, nooit ook maar 1 reactie terug ontvangen! Halverwegen mij abonnement heb ik het hele pakket maar gedeinstalleerd en ben ik overgestapt op een andere AV oplossing.

Ik heb nu sinds 1.5 jaar NOD32, en dat is een verademing!

• joepert
  • Niet online
jerrevds schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 10:22:
Ik zit met hetzelfde probleem (vista 64bit)
Bij mij begon het toen ik m'n sidebar in de firewall toesteming gaf om én binnen te halen én uit te zenden (was nodig voor bepaalde gadgets), je moet is is zien of de sidebar bij jouw ook en je firewall configuratie zit en die dan uitschakelen, normaal werkt alles dan weer normaal (buiten je sidebar of course)

Mailen naar de helpdesk van panda heeft geen zin want die beginnen te zeiken over een hele rits bestanden aanpassen, of een programma laten lopen dat alles zou monitoren (wat niet mogelijk is omdat het probleem zich voordoet bij het opstarten, iets dat ze na 3 mails nog niet doorhebben :P )

(PS, mocht iemand een oplossing hebben; altijd welkom :-) )
Mijn sidebar staat standaard uit (onding), dus daar heb ik nog geen problemen mee.
Ik heb een beetje in het firewall menu zitten prutsen en op lijst vernieuwen of iets dergelijks gedrukt en nou doet hij het weer. Dit is wel de laatste keer dat ik panda heb (zeker sinds ik bij de vorige verlenging twee keer op mijn creditcard werd aangeslagen...), want ik ben er ook helemaal niet meer over te spreken.
Pagina: 1