ik heb gisteren een DCB-P850R gekocht en volgens deze link zou daar een composiet uitgang op zitten. Ik kan hem nergens vinden. Is er een vernieuwde versie uitgekomen en heb ik een oude of klopt de data op de samsung site niet?
Die zit gewoon in de SCART uitgang.......911GT2 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:55:
ik heb gisteren een DCB-P850R gekocht en volgens deze link zou daar een composiet uitgang op zitten. Ik kan hem nergens vinden. Is er een vernieuwde versie uitgekomen en heb ik een oude of klopt de data op de samsung site niet?
edit: als je die er 'apart' uit wilt hebben, zul je een verloopje moeten nemen, zoiets bijv:
[ Voor 19% gewijzigd door kaajee op 28-09-2007 13:03 ]
Ok thnx, geeft dit nog winst tov gewoon scart aansluiten, of is het verschil nauwelijks te merken?
Verwijderd
Een extra converter kan alleen maar verlies geven, nooit winst.911GT2 schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:24:
Ok thnx, geeft dit nog winst tov gewoon scart aansluiten, of is het verschil nauwelijks te merken?
ik zou een normale full wired scart kabel gebruiken, daar gaat RGB doorheen wat de beste aansluiting is voor SDTV.
als je TV RGB ondersteund, anders Svideo en daarna komt composite
Interpolis, glashelder!
True, alleen heet die DCB-P850R geen s-video, dus dan wordt het 1. RGB, 2.composiet.TheIbex schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:26:
ik zou een normale full wired scart kabel gebruiken, daar gaat RGB doorheen wat de beste aansluiting is voor SDTV.
Pagina: 1