Klik van PSU, verder niets

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• burrug
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-10-2024
Hallo,

Ik heb een PC, welke niet eens een jaar oud is, maar hij start niet meer op...
Als ik de powerknop indruk dan hoor ik alleen een klik uit de voeding komen. Ik heb al 2 andere voedingen aangesloten waarvan ik zeker weet dat die goed zijn, maar deze gaven hetzelfde resultaat..

Kan het zijn dat de connectoren op mijn moederbord misschien niet meer goed zijn?

Ik kan er niets anders over vinden op het internet :(

Het gaat hier om een Asus voeding (Asus S-30FP, 300W, ATX)
En een Asus-moederbord (Asus P5S800, Intel socket)

Heeft iemand ervaring met een vergelijkbaar probleem, dan zou ik dat graag gedeeld zien :)
Alvast bedankt

Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:00

Thandor

SilverStreak

Probleemtopics horen niet in CSL thuis :o. Zie daarvoor het CSL Beleid.

Ik ga het topic niet verplaatsen omdat ik van mening ben dat je nog wel het e.e.a. zelf kunt proberen :). Begin eerst eens bij de wandcontactdoos, zit daar alles goed? Vervolgens loopt er vanaf dat punt ongetwijfeld een kabel die de voeding in gaat, is deze goed? Haal eens zoveel mogelijk onderdelen uit de kast, hoe minder hardware, de kleiner de kans op fouten :). Mocht dat niet helpen, wat gebeurt er zodra je alles uit de kast bouwt en zonder kast wederom opbouwt? Kun je optisch geen schade ontdekken? Etc. :)

Mocht je uiteindelijk niets tegenkomen dan kun je een nieuw topic openen in het subforum dat aansluit op het onderdeel waarvan jij denkt dat deze defect is :). Vergeet dan niet even om het beleid/FAQ van het desbetreffende subforum door te nemen, daar staat in de meeste gevallen wel nuttige informatie in ;).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.