Toon posts:

[jobs.tweakers.net] Advertentie niet compleet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij hebben sinds woensdag een personeelsadvertentie geplaatst op het ICT carriéreplatform (via computable.nl), echter de velden Locatie, Opleiding en Branche zijn niet goed overgenomen door jullie (op computable.nl staat wel alles goed). Hierdoor is onze advertentie niet te vinden door bijv. zoeken op locatie, wat denk ik wel heel belangrijk is om gevonden te worden.

Betreffende advertentie

Kan iemand even kijken wat er mis is gegaan?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 08:39 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:12

crisp

Devver

Pixelated

De locatie in de advertentie is aangeduidt als 'Buren', probleem is dat wij niet kunnen raden of dat Buren in Gelderland of Buren in Friesland is ;)

Opleiding wordt al een tijdje niet meer meegegeven in de XML interface (misschien ondertussen wel weer, maar dat zou ik verder moeten nakijken). Vwb Branche zie ik bij de meeste advertenties dat daar 'Werkvoorbereider' staat wat mij niet echt een branche lijkt, althans niet een die wij geregistreerd hebben staan.

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:09:
De locatie in de advertentie is aangeduidt als 'Buren', probleem is dat wij niet kunnen raden of dat Buren in Gelderland of Buren in Friesland is ;)

Opleiding wordt al een tijdje niet meer meegegeven in de XML interface (misschien ondertussen wel weer, maar dat zou ik verder moeten nakijken). Vwb Branche zie ik bij de meeste advertenties dat daar 'Werkvoorbereider' staat wat mij niet echt een branche lijkt, althans niet een die wij geregistreerd hebben staan.
Bij het invullen hebben we wel aangegeven dat het in Gelderland is, dat zou de software dus op moeten/kunnen pakken eigenlijk. Krijg je dat wel door via de XML? Anders zouden ze bij het platform eens aan de slag moeten om dat op te lossen.

Helpt het als we de plaatsnaam aanpassen naar "Buren (Gld.)" of "Buren (GLD)" oid?
offtopic:
De ajax-listbox geeft Buren (GLD) aan, dus die lijkt me het meest logisch...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2007 09:22 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:18:
[...]

Bij het invullen hebben we wel aangegeven dat het in Gelderland is, dat zou de software dus op moeten/kunnen pakken eigenlijk. Krijg je dat wel door via de XML? Anders zouden ze bij het platform eens aan de slag moeten om dat op te lossen.
Ik zie dat een apart veld 'State' wel gevuld is met 'Gelderland', daar doen wij echter vooralsnog niets mee; ik zal de code daarvoor uitbreiden indien er ambiguiteit is mbt de plaatsnaam :)
Helpt het als we de plaatsnaam aanpassen naar "Buren (Gld.)" of "Buren (GLD)" oid?
offtopic:
De ajax-listbox geeft Buren (GLD) aan, dus die lijkt me het meest logisch...
Dat was in het verleden, toen er enkel nog maar een plaatsnaam werd doorgegeven en verder geen provincie, wel de geijkte methode. Gezien het feit dat provincie nu dus wel apart wordt doorgegeven lijkt het me dat we het zelf wel kunnen oplossen :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Super, thanks :)

Maar op welke termijn denk je dat dat je dat kan doen? Zo'n advertentie blijft 60 dagen staan dus als je daar pas over zeg een maand tijd voor hebt dan lijkt het me zinvol om het alsnog even te veranderen in Buren (GLD).

Overigens gaat het op automatiseringsgids.nl ook niet goed, als je zoekt op plaats "Buren" vind hij hem wel, maar als je zoekt op "Buren" en "15 km" dan niet meer, terwijl "Geldermalsen", "15km" hem weer wel geeft 8)7 Maar daar heb jij verder weinig mee te maken :+

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:40:
Super, thanks :)

Maar op welke termijn denk je dat dat je dat kan doen? Zo'n advertentie blijft 60 dagen staan dus als je daar pas over zeg een maand tijd voor hebt dan lijkt het me zinvol om het alsnog even te veranderen in Buren (GLD).
Ik ga daar vandaag nog mee aan de slag :)
Overigens gaat het op automatiseringsgids.nl ook niet goed, als je zoekt op plaats "Buren" vind hij hem wel, maar als je zoekt op "Buren" en "15 km" dan niet meer, terwijl "Geldermalsen", "15km" hem weer wel geeft 8)7 Maar daar heb jij verder weinig mee te maken :+
Ik geloof dat wij de enigen zijn met een enigszins goed werkende afstands-search :P

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:45:
[...]

Ik ga daar vandaag nog mee aan de slag :)
Helemaal geweldig! :)
crisp schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 09:45:
[...]
Ik geloof dat wij de enigen zijn met een enigszins goed werkende afstands-search :P
We zijn net tot de conclusie gekomen dat we op de andere sites wel gevonden worden op bijv. Geldermalsen, 15 km, dus qua locatie gaat het allemaal wel goed (behalve bij jullie :P). Het enige is dus dat we bij hen geen mensen uit Buren zelf zullen vinden, maar die doelgroep is niet zo gek groot dus dat verlies incasseren we dan maar :P

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost zo te zien, dankjewel!
Pagina: 1