Toon posts:

hotmail, youtube en google afbeeldingen werken niet...

Pagina: 1
Acties:
  • 1.804 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Kan iemand mij helpen ?
- Mijn hotmail live blijft maar laden en laden.
- Youtube opent geen filmpjes en geeft aan: " Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest Flash player."
- Google afbeeldingen laat geen foto's zien.

Is er echt iets met mijn java script ? Ligt dit aan mijn flash player ? Ligt dit aan mijn internet explorer?

Alvast bedankt voor jullie reactie

gr jaap

• kingmuze
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-11 16:34

kingmuze

so don't fear

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:12:
Hallo allemaal,

Kan iemand mij helpen ?
- Mijn hotmail live blijft maar laden en laden.
- Youtube opent geen filmpjes en geeft aan: " Hello, you either have JavaScript turned off or an old version of Macromedia's Flash Player. Get the latest Flash player."
- Google afbeeldingen laat geen foto's zien.

Is er echt iets met mijn java script ? Ligt dit aan mijn flash player ? Ligt dit aan mijn internet explorer?

Alvast bedankt voor jullie reactie

gr jaap

[gvr]muze[nl] says: fear is the mind killer

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11 21:35
Volgens mij hebben alle helderzienden hier hun glazen bol momenteel voor onderhoud opgestuurd, dus we weten het echt niet met zekerheid te zeggen, maar...
Suggestie:
Probeer de dingen die er staan eens.
Wie weet ligt het inderdaad aan je Flash. Probeer de nieuwste versie te installeren, en test het dan nog eens. Werkt het niet? Probeer je een nieuwe versie van Java te installeren (die kans acht ik het grootst trouwens, dat het Java is, maar goed).

Je mag er best zelf iets voor doen...

Verwijderd

Topicstarter
Probeer de dingen die er staan eens.
Wie weet ligt het inderdaad aan je Flash. Probeer de nieuwste versie te installeren, en test het dan nog eens. Werkt het niet? Probeer je een nieuwe versie van Java te installeren (die kans acht ik het grootst trouwens, dat het Java is, maar goed).

Ik heb geprobeerd de flash opnieuw te installeren op de adobe site...maar ook hier heb ik problemen. Ik kan hier niet de "install now" button klikken, omdat ie door dit probleem ook niet zichtbaar wordt. Een nieuwe java installeren, doe ik dat gewoon op de java site ? is er een specifieke versie te adviseren ?

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

hey, hier heb ik ook last van, geen hotmail, google afbeeldingen en geen youtube filmpjes. de rest werkt wel gewoon, ook flash-spelletjes en java applicaties (azureus).
overigens werkt hotmail wel gewoon als ik naar de site ga in FF, en daar mn gegevens invul.

en dit probleem is pas sinds een week, en ook een paar andere vrienden van me hebben hier last van (oa geen hotmail via msn).

dns? router? software-fout? @home die weer eens aan het kloten zijn?

edit
google afbeeldingen en youtube werken niet in firefox, hotmail niet in IE (7). lijkt dan niet met de browser te maken te hebben...

[ Voor 13% gewijzigd door DropjesLover op 28-09-2007 17:41 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Krijgen jullie op fok wel reacties te zien? Dat was een probleem dat ik gister had. Ik gebruikte safari, maar na een reboot werkte alles weer. Ook ik kreeg geen google afbeeldingen te zien. Nu gelukkig wel weer.
Ik heb ook @home, maar nu nergens last van.

PSN: djmurcielago

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

fok doet het hier wel, evenals alle andere sites die ik bezoek...

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-11 20:29
Probeer eens de bestaande flash-player volledig te verwijderen met deze tool:
http://download.macromedi...ninstall_flash_player.exe
Misschien dat een nieuwe versie installeren dan wel lukt :)

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

google afbeeldingen doet t nu wel, hotmail en youtube nog steeds niet :S

BThGvNeOA

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00
Probeer eens Flash te deinstalleren met de tool van Adobe: http://www.adobe.com/cfus...ase/index.cfm?id=tn_14157 . Veeg daarna de cache van je browser eens schoon en herstart je browser. Installeer dan Flash weer, Over welke browser gaat het hier trouwens?

Het inlogprobleem kan een indicatie zijn van een DNS probleem bij het KPN netwerk. Zit je toevallig bij Het Net, Planet of KPN Direct adsl? Ik heb de andere sites getest die dan problemen geven maar die werken normaal. Ik gebruik geen Hotmail dus kan het niet testen.

Verwijderd

Hmmm erg basic dit he. Zelfonderzoek is er ook niet echt.

Ik wil je maar een tip geven, en dat is Google!

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

EricJH schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 22:55:
Probeer eens Flash te deinstalleren met de tool van Adobe: http://www.adobe.com/cfus...ase/index.cfm?id=tn_14157 . Veeg daarna de cache van je browser eens schoon en herstart je browser. Installeer dan Flash weer, Over welke browser gaat het hier trouwens?

Het inlogprobleem kan een indicatie zijn van een DNS probleem bij het KPN netwerk. Zit je toevallig bij Het Net, Planet of KPN Direct adsl? Ik heb de andere sites getest die dan problemen geven maar die werken normaal. Ik gebruik geen Hotmail dus kan het niet testen.
zoals ik net al aangaf:
  • na het uitgevoerd te hebben deed google afbeeldingen het wel
  • ik heb @home (miss een probleem bij hun)
  • het gaat over zowel IE(7) als FF
en als het zo basic is, waar wordt het dan door veroorzaakt?

BThGvNeOA

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00
Nog even voor de volledigheid. Je moet voor zowel I.E. als FF apart de Flash player updaten; de eerste werkt met Active X de tweede als Netscape plug in.

Test je Flash versie hier voor beide browsers: http://www.adobe.com/shockwave/welcome/ .

Je meldt dat vrienden dezelfde problemen hebben met de genoemde sites. ZItten die ook bij @home?

Gebruik je toevallig één of andere vorm van adblocking of een programma dat als locale proxy draait?

Het DNS probleem bij KPN/Planet was tijdelijk op te lossen door de DNS serves van Open DNS te gebruiken totdat het probleem was opgelost. Het is een gokje waard tijdelijk deze in te stellen.

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

net voor de 2e keer flashplayer gedeinstalleerd, geinstalleerd en nogal wat cache van FF weggegooid, youtube lijkt t weer te doen....

hoezo flashplayer bestaat uit 2 delen? op de adobe site staat maar 1 uninstaller en 1 installer 8)7

geen adblock of proxy in gebruik hier, gewoon standaard dingen.

overigens net zowel voor FF als IE shockwaveplayer opnieuw geinstalleerd via die site die je net doorstuurde, maar nog steeds geen hotmail in IE vanuit msn (overigens wel de meldingen dat ik mail heb gekrgen, maar dat was al zo)

BThGvNeOA

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

potverdikkie, nu werkt alles weer niet!

google en youtube doen het beiden niet, en ik heb flashplayer er af gehaald en opnieuw geinstalleerd, al mn cache weggegooid. Flashfilmpjes en spelletjes doen het wel gewoon.

tot een paar dagen geleden had ik hier totaal geen last van. ik had 3 weken geleden windows opnieuw geinstalleerd, en toen werkte alles wel weer. de vorige keer (zie bovenstaande posts) werkte alles na 2 weekjes aankloten wel ineens weer, zonder reden.

BThGvNeOA

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

nu nog vreemder. google.nl werkt wel, maar google.com en gmail.com werken weer niet :S
en gmail heb ik uitgerekend de komende dagen veel nodig ivm het eindredacteuren van een projectverslag :')

BThGvNeOA

• Jiriki
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-12 12:48
Misschien een firewall die de URL lengte beperkt (tot 1K bijv.) of een virusscanner bevat?

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-12 15:17

lier

MikroTik nerd

Kan je controleren of je DNS server goed werkt ?

Dus door bijvoorbeeld een ping naar een van de niet werkende URL's te sturen (antwoord is niet van belang, gaat om het resolven van het IP adres)...

Als dit goed werkt, voer dan een "tracert www.google.com" en kijk of deze bij de bestemming uit komt.

Mocht een van bovenstaande stappen niet lukken, laat het dan even hier zien.

Eerst het probleem, dan de oplossing

• DropjesLover
  • Nu online

DropjesLover

Dit dus ->

krijg nu t zuur, alles werkt ineens weer :?
ik kom terug van mijn lange schooldag (1 uur ofzo :P ) kijk hier, voor een tracert uit en hij doet het. google.com, gmail youtube doen het ook :)

misschien iemand van @home die hier gekeken heeft en t opgelost heeft ofzo (not likely)

in iedergeval bedankt voor jullie hulp :)

BThGvNeOA

Pagina: 1