All-in-One printer

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views sinds 30-01-2008

• Blueflame_Core
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-01 12:49
Hallo,

Na heel wat gezocht te hebben en desondanks toch weinig gevonden, toch maar ff een topicje gestart :P.

Ik ben op zoek naar een All-in-One printer.

Mijn eisen zijn:

- Goedkope cartridges
- Printkop in cartridge
- Liefst met cardreader en display, maar op zich display niet verplicht!
- Niet meer dan 100 euro (liefst eronder :p)
- Snelheid en Kwaliteit is op zich wel belangrijk, maar ik denk dat AIO's dat tegenwoordig toch wel zijn?

Ik hoor iedereen praten over Epson en Canon, vanwege hun goedkope cartridges etc etc..
Maar is het niet zo dat deze printers de printkop in de printer zelf hebben en niet op de cartridge?
Voorheen had ik een Canon en hiervan is de printkop ook kapot gegaan na een tijdje die vervolgens ff 90 gulden (nu 90 euro denk ik :p) kostte.
Waardoor ik toen heb besloten om een nieuwe printer te kopen 45 euro bij de mediamarkt, Hp deskjet 3320.
Op zich erg goede en snelle printer, maar de cartridges zijn toch wel redelijk prijzig, en de pelikan (goedkopere versie cartridges) schelen misschien paar euro met de originele HP patronen.

Ik print niet echt heel veel, maar daarom is het niet zo dat ik er zonder kan :p.
Toch wil ik als het ff kan zo goedkoop mogelijke cartridges.
Ik wil kunnen printen,scannen,kopieren daarom wil ik een alles in 1, en niet een losse printer en losse scanner.

Nu heb ik alleen maar gekeken naar hp's omdat ik van de anderen niet echt zeker ben hoe dat dus zit met de printkop.
Meer uitleg hierover gevraagt s.v.p!!!
Zijn er Epson's c.q Canon's met printkop in de inktpatroon?

En misschien kunnen jullie mij een paar opties geven die aan mijn eisen/wensen voldoen.

Ik hoor het graag van jullie ;).

Greetz
Blueflame

Oja, als er al een (exact) ander topic hierover is wat ik over het hoofd heb gezien, post het alsjeblieft!!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Begin eens met de Pricewatch door te kijken bij de juiste categorie:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/322

Als je budget laag is, dan moet je je eisen bijstellen. Inkjets zijn misschien wel goedkoop in de aanschaf, maar duur in het gebruik. Je kunt overwegen een goedkope laserjet te kopen, en een losse scanner, dan kun je zowel een goede scanner hebben en een goede printer, zonder verplichte koppelaankoop.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Blueflame_Core
Ja true, maar kan dan niet ff snel kopieren :P wat ik toch ook wel als optie wil hebben als het ff kan

• Blueflame_Core
en ik wil graag weten of die epson's en canon's nou tegenwoordig ook bestaan met printkop in de cartridge of dat ze nog steeds vast in de printer zitten

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tja, zoek ze. Ik wil ook nog wel een paar dingen maar ben iets realistischer (en heb grotere budgetten ;) )

(als je wat toe wilt voegen aan een post, gebruik dan de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop. Wat je nu doet is een topic kicken en dat is hier niet de bedoeling, zeker niet voor dit soort marginale toevoegingen).

Aangaande je vraag, waar heb je al gekeken? Contact opgenomen met de fabrikant? Specificaties bekeken? Jij wordt hier geacht zelf het werk te doen.

[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 28-09-2007 01:38 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Blueflame_Core
o en ik ben niet realistisch? :P

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zullen we de slowchat achterwege laten?

Begin eens met de Pricewatch in te kijken, lees reviews over de All-in-ones, gebruik de zoekfunctie, etc. Heb je de beste kans op waar voor je geld, wordt je heel realistisch van, en leer je ook nog wat. En je kunt later alleen jezelf de schuld geven als het niet bevalt. :)

• Blueflame_Core
Geef liever iemand anders de schuld XD... maar ok ja ik ben druk aan het zoeken, word er alleen niet heel veel wijzer van.
Heb me al suf gegoogled en getweakert :p
maar goed misschien weet iemand anders antwoord op mijn vraag, zelf ben ik redelijk overtuigt van het feit dat canon en epson nog steeds die vast inktkop heeft.
Dusss.. maar in ik ga maandag naar de mediamarkt misschien hebben ze daar er meer verstand van, en hopelijk kunnen ze me goed advies geven bij mijn keuze, als er tenminste voldoende keuze is lol.
Bedankt in ieder geval voor je snelle reactie

Oja en de printers van hp in de pricewatch hebben weinig reviews dus schiet niet echt op

[ Voor 7% gewijzigd door Blueflame_Core op 28-09-2007 01:44 ]

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Blueflame_Core schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 01:44:
Oja en de printers van hp in de pricewatch hebben weinig reviews dus schiet niet echt op
Daar is de pricewatch ook niet voor. Je zoekt printers uit binnen je budget, en dan ga je zoeken naar reviews en vergelijkingen. Er is geen site waar alles lekker makkelijk bij elkaar staat, het is niet anders.

• Blueflame_Core
ok zal me best doen dan, maar daarom ff voor de andere mensen TIPS zijn NOG steeds VAN harte WELKOM !!! :P

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:05

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

FAQ Overige Hardware [OH] (update 14-07-07)
OH Moderating policy

[...]

Als laatste gaan ook de topics als 'Wat moet ik kopen?' en 'Is dit een goede configuratie?' op slot.

[...]

Kort door de bocht worden dus de topics waar alléén de topicstarter wat aan heeft gesloten.
Lijkt me duidelijk.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.