E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Rob is ook bezig, wellicht handig om even met hem af te stemmen ?
Kun je die ook gebruiken voor het isoleren van een VGA? Zoals in de contest van de X1650XT? Want dan doe ik wel mee!
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
100 x 50 cm 6mm neopreen (armaflex)
100 x 50 cm 10mm neopreen (armaflex)
Rob gaat al halen, die had het over 50 euro per vierkante meter
100 x 50 cm 10mm neopreen (armaflex)
Rob gaat al halen, die had het over 50 euro per vierkante meter
inderdaad
6mm plaat celrubber is 42,- per vierkante meter
6mm neopreen plaat is 54,- per vierkante meter
of ze buis isolatie hebben weet ik niet , dat zie ik daar wel ik zelf heb voor de tube nog een meter liggen en komt van een bedrijf in tilburg , dit is 38mm dik speciaal voor stikstof leiding.
mocht iemand (buiten extera/peter ) nog wat willen hebben stuur me dan een mail.
ook voor videokaarten inderdaad geschikt.....celrubber kan je super op maat maken en isoleerd voldoende.
6mm plaat celrubber is 42,- per vierkante meter
6mm neopreen plaat is 54,- per vierkante meter
of ze buis isolatie hebben weet ik niet , dat zie ik daar wel ik zelf heb voor de tube nog een meter liggen en komt van een bedrijf in tilburg , dit is 38mm dik speciaal voor stikstof leiding.
mocht iemand (buiten extera/peter ) nog wat willen hebben stuur me dan een mail.
ook voor videokaarten inderdaad geschikt.....celrubber kan je super op maat maken en isoleerd voldoende.
Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging
ok helaas kan deze dicht
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0
Tja, dicht ging dit topic sowieso. Ik weet dat dit soort spullen best lastig is om aan te komen, maar helaas geld ook hier Einde aan de Inkoopacties
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()