Mapsource 4 Apple

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kettingspanner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 11:16
Iemand enig idee of Mapsource nog eens uit komt voor de Mac?
De geruchten gaan al maanden/jaren en tot nu toe is alleen de webupdater uit!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:40

Q

Au Contraire Mon Capitan!

wat ik weet is dat ze (garmin) meer dan een jaar geleden al riepen dat er eindelijk ook fatsoenlijke mac-support zou komen. Maar mapsource is nogsteeds windows only.

Dat is wel jammer, want voor mijn Zumo (motorrijder) blijf ik gebonden aan windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
Ik zou toch zweren dat er een mapsource uit zou komen voor Mac, maarja...
Wat ik nou met die webupdate alleen moet, geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Laatst online: 14-06 20:51
Je kunt ook al je kaarten op een PC omzetten, zodat je deze via een Mac programma op je GPS kunt zetten. Zie ook http://garmin.blogs.com/m...7/08/chets-corner-mo.html
Het is wat werk, maar in ieder geval een stap. Hopelijk laat Mapsource voor de Mac niet lang meer op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Erwinh schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:08:
Je kunt ook al je kaarten op een PC omzetten, zodat je deze via een Mac programma op je GPS kunt zetten. Zie ook http://garmin.blogs.com/m...7/08/chets-corner-mo.html
Het is wat werk, maar in ieder geval een stap. Hopelijk laat Mapsource voor de Mac niet lang meer op zich wachten.
Je hebt dus minimaal 1malig per kaartenset een pc nodig om dit over te kunnen zetten en echt handig is het niet. Pas met een macversie van mapsource wordt het bruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutsky
  • Laatst online: 14-06 20:51
Als je momenteel al ee GPS met kaarten hebt, gebruik je automatisch een PC (zoals ik nu) voor de kaarten. Heb je echter ook Macs, dan kun je de kaarten die je momenteel gebruikt op die PC omzetten naar Mac formaat, zodat je ze daar ook kunt gebruiken. Laten we hopen dat de nieuwe updates van City Navigator Europe (V10) een volledige Mac compatible versie bevat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettingspanner
Erwinh schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 08:08:
Ja goeie tip, maar ik denk dat ik toch maar de PC blijf gebruiken voor mijn Garmin troep.
Valt me wel tegen avn zo'n grote club als Garmin. Zeker nu Mac zo'n grote aanhang krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

dries77 schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 11:42:
[...]

Ja goeie tip, maar ik denk dat ik toch maar de PC blijf gebruiken voor mijn Garmin troep.
Valt me wel tegen avn zo'n grote club als Garmin. Zeker nu Mac zo'n grote aanhang krijgt.
Tja, of je draait bootcamp, parallels, vmware fusion, maar dat is ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 21:57

Padvinder

doet z'n best

[Kickje] :>

Wellicht al bekend bij de fans van Garmin en Mac:

www.garmin.com/macosx

Garmin heeft nu Bobcat. Dat is Mapsource voor Mac OS X. Nog wel in Bèta, maar goed. Je kunt alleen nog geen kaarten verzenden naar je Garmin GPS, maar dat komt nog wel. Tot die tijd kaarten verzenden met Mapinstall for Mac (wel eerst je kaarten converteren met Mapconvert op een PC).
Pagina: 1