Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Unreal Tournament HELPPPPPPPPPP!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een probleem bij ut

het spel zelf loopt perfect noooit te klagen in het spel zelf (is de g.o.t.y edition by the way dus laatste versie toch?).

als ik een paar minuten speel en terug ga naar mn windows desktoppie doet ie dat prima als ik m afsluit. maar als ik zeg maar een half uur gespeeld heb en dan wil afsluiten loopt ie vast in het proces dat ie af wil sluiten en terug keren naar mn desktop...

heeft iemand een opplosing voor dit probleem ik kan namelijk alleen een harde boot doen in dit geval en dat is kut!

system specs
amd k6-2 500
asus p5 a-b
128 mb m-tec
voodoo 3 3000 tv-out laatse whql drivers
philips 107p20 monitor

een soortgelijk probleem heb ik met cs als de eerste keer naar een server connect en hij zit b.v. vol dan loopt mn spel vast. maar als ik eenmaal connected ben ff gespeeld heb en weer disconnect. en met een server connect die vol zit daarna loopt ie niet vast maar keert ie terug zoals het hoort.

verder ondervind ik nooit crashes alleen deze 2 bugs heb ik dus

suggesties pleaze

• RIP-airco
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-11-2024
welk OS???

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-11 22:20
Heb ik ook regelmatig. Soms hangt mijn pc tijdens het spelen, soms even daarna. Ik kan dan ook niet meer in mijn taskmanager komen, alleen een harde reset werkt dan.

Volgens mij is dit een algemeen bekend probleem van UT :? Ik gebruikt trouwens ook G.O.T.Y versie 4.36, win98 SE en een matrox g400.

Verwijderd

Topicstarter
nee aleen als ik wil afsluiten verder nooit!!!

maar ik denk het nu opgelost te hebben (zo lijkt het) door tactical ops 1.6 (mod duh) eraf te halen net 2 uur rockstable en gewoon afsluiten :) bteerrr