[Outlook Express] Oudere mails niet meer leesbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• dhrppfrijlink
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-04 17:28
Hallo,

Mijn baas heeft het volgende probleem met zijn Outlook Express: E-mails die ouder zijn als 10 dagen zijn niet meer leesbaar. Maar emails van 2006 zijn wel weer te lezen. De mails die niet te lezen zijn staan wel in "postvak in". Ze geven netjes afzender aan, onderwerp en een paperklip voor de bijlage's. Maar als je ze aanklikt geeft outlook de volgend melding:
Bericht niet gedownload
Dit bericht is nog niet gedownload.

--------------------------------------------------------------------------------

Ga als volgt te werk als u het bericht wilt downloaden:

Klik hier.

Druk op de spatiebalk.

Outlook Express

Als ik de mail probeer te openen geeft hij de volgende melding:
Het bericht kan niet worden weergegeven

Outlook Express heeft een onverwacht probleem ontdekt bij het weergeven van dit bericht. Controleer of er voldoende geheugen en schijfruimte op de computer vrij is en probeer het opnieuw

Met de search kwam ik bij het volgende topic terecht: http://gathering.tweakers...%2Cmail%2Cniet%2Cbekijken
Dit is precies het zelfde probleem als ik heb. Alleen is er in dat topic geen oplosing voor het probleem. Ik hoop dat iemand nu wel een oplosing heeft! Alvast bedankt!

Only the dead have seen the end of war (Plato)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

IMAP of POP? Als IMAP: zorg dat voortaan POP wordt gebruikt, of via regels de boel wordt gekopieerd.

Als POP: misschien iets van een virusscanner oid?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• dhrppfrijlink
Het is pop.

Staat geloof ik norton 2007 op... Zal ik morgen even checken en draaien.

Ga nu eerst even slapen! Bedankt alvast!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:17

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Hij geeft toch aan dat het bericht eerst moet worden gedwonload? Even geduld hebben, zal wel een flinke attachment aan zitten oid. Pas als het hele bericht er is kun je het bekijken.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

een baas die outlook express geruikt? en geen outlook met exchange?

anyway...

wordt er misschien een event aangemaakt in de event viewer? dan kan je ff de foutcode googlene

• dhrppfrijlink
Dukey schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:18:
Hij geeft toch aan dat het bericht eerst moet worden gedwonload? Even geduld hebben, zal wel een flinke attachment aan zitten oid. Pas als het hele bericht er is kun je het bekijken.
Dat is niet het probleem. De mails zijn gelezen en dus al gedownload.
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2007 @ 22:22:
een baas die outlook express geruikt? en geen outlook met exchange?

anyway...

wordt er misschien een event aangemaakt in de event viewer? dan kan je ff de foutcode googlene
Ik werk bij een tulpen kwekerij. Dus hij gebruikt outlook vooral voor prive mail. Zal morgen kijken voor event viewer.

Ga nu echt slapen.

Pagina: 1