Allemaal leuk, maar gpedit.msc staat niet in mijn directory en als ik het probeer krijg ik: ‘gpedit.msc wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand. Is dit een programma wat je apart moet installeren of downloaden?De module Groepsbeleidsobjecteditor bevindt zich op de volgende locatie: %windir%\System32\gpedit.msc
Belangrijk
- Mogelijk moet u MMC en de bijbehorende modules met meer bevoegdheden uitvoeren, zelfs als uw account deel uitmaakt van de groep Administrators.
Klik op Start, op Alle programma's en op Bureau-accessoires om MMC te openen met meer bevoegdheden. Klik met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt en wijs Als administrator uitvoeren aan. Als er een beveiligingsbericht wordt weergegeven waarin uw toestemming wordt gevraagd om dit programma uit te voeren, klikt u op Toestaan. Typ gpedit.msc in het opdrachtpromptvenster.
Vista premium home, 32-bit
[reden is weer om chml.exe aan de praat te krijgen. Utility To Manage Windows Integrity Levels]
Met Vista is het echt de eerste keer dat ik zoveel tijd en energie kwijt ben om een OS goed te krijgen of in te stellen. Misschien is het wel echt een kut minder goede OS.