Toon posts:

Philips cdd3610

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb dus deze brander al een hhheeeeeele tijd en nu brand ie goed alleen krijg ik na iedere brandsessie, zo`n vage error write transfer error reported by output device, maar alles is wel gewoon gebrand, en werkt gewoon correct.
Wat the hell is die message toch, iemand hier ervaring mee, of is ie gewoon op?

HOi

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:35

Wimo.

Shake and Bake!

Hoelang heb je het ding al? Ik had hem 2 jaar en kreeg ook van die errors.. writer was toen half gaar zeg maar :(

Verwijderd

Topicstarter
lol half gaar he :)

nouj dat was te verwachten natuurlijk :(

Verwijderd

Ja ikke had dat ook... ik heb m helemaal uit elkaar gehaald toen ligt ie nu nog want ik ben schroefjes kwijt :). Ik zou dat ding nog steeds maken. Gewoon ff het lensje schoonmaken NIET MET ALCOHOL want sommige lenzen die zijn niet van glas maar van plastic. Gewoon een wattenstaafje gebruiken ofzo. Enne wat ook kan helpen is die baan waar die laser over loopt een beetje insmeren met iets vettigs ofzo. Kan ook zijn dat die laser niet meer zo goed glijd over die baan dus...

Verwijderd

Heb hetzelfde probleem gehad, een paar coasters gemaakt en rare foutmeldingen. Mijn lens met alcohol schoongemaakt :o (wist op dat moment niet dat dat niet zo verstandig was) en sindsdien doet mijn 3610 het weer perfect :D :D

Verwijderd

Topicstarter
Thx als ik terug ben van vakantie dan zal ik het eens proberen

HOI

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

Hier een Faq over het repareren van je gare cdd3610 :p

http://www.maxtarget.com/hardware/cdrom/cd_repair.shtml
Never EVER use alcohol to clean a lens as this will leave a thin film on the lens and it may react with some plastic lenses!

• Wimo.

Wimo.

Shake and Bake!

^bump^

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt ik heb effe gekeken op die site en ik ga na mijn vakantie aan de slag.

THX
Pagina: 1