(XP) MCE 2005 pakt pinnacle 110i tvkaart niet*

Pagina: 1
Acties:

• ljt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-01 14:47
De titel zegt het eigenlijk al, mijn XP MCE 2005 ziet mijn tvkaart niet. Hij geeft aan dat er geen tv tuner hardware gevonden is. Het gaat om een Pinnacle pci 110i. Volgens de site van Pinnacle is ie wel geschikt voor MCE.

Het volgende geprobeerd maar het heeft helaas niet geholpen :( :
- Verse install van MCE
- Nieuwste drivers van pinnacle
- Mediaportal geprobeerd, daarmee krijg ik wel beeld maar kan ik helaas niks opnemen

Iemand nog een idee wat het kan zijn? Zijn er mensen die deze tvkaart wel werkend hebben onder XP MCE?

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-01 23:26
http://oem.microsoft.com/...d_Components_for_MOSB.xls

hier staat ie niet tussen ...

Het verhaal op de website is wat warrig, ze hebben het over pinnacle mediacenter en er staat een designed voor windowsMCE plaatje onderop, maar dat zal wel niets zeggen.

kwam dit nog tegen:
• Ondersteuning voor Microsoft Media Center Edition: Vanaf nu zijn de populaire interne TV-tuners van Pinnacle, de PCTV 40i, 50i en 110i compatibel met MCE 2005. Gebruikers kunnen nu hun Media Center PC upgraden met een (tweede) PCTV tuner. Om de PCTV-kaart te installeren onder MCE hoeft de gebruiker slechts de “Installer” en de “Pinnacle MPEG2-encoder” te installeren die in the “Drivers” map te vinden zijn op de installatie-CD.

[ Voor 87% gewijzigd door Mitch op 27-09-2007 20:28 ]

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dat betekend dat die het wel doet onder MCE maar niet onder Media Center. Dus een andere kaart erin prikken (tip Asus P7131) dan doet die het wel.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• ljt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-01 14:47
Hmmm das dan wel shit. Maar die Asus P7131 is ook niet echt duur te noemen dus die moet ik er maar inprikken :)

Inpakken en omruilen maar!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Even een typo rechtgezet in de topictitel + de kaart er even in vermeld ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device