Toon posts:

Home cinema set aansluiten op pc

Pagina: 1
Acties:
  • 949 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Volgens kierkeurig.nl kan mijn digital home cinema system LX700 van philips, niet worden aangesloten op mijn pc: http://www.kieskeurig.nl/...9E0D5C1256E4A003BA3D0.htm
Wel heb ik er een coax uit op.

Is het mogelijk om met een verloopstukje oid toch tot een aansluiting te komen?

Dank u!

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-02 11:48
als je pc een coax uit heeft en de home cinema set een coax in werkt het gewoon...
waar zie jij staan dat dat niet kan ?
anders vertel je ook even wat voor pc je hebt...
en dan zijn er altijd nog de tulpstekker aansluitingen voor stereo geluid.. alles kan er op

[ Voor 56% gewijzigd door Moning2 op 27-09-2007 17:24 ]

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-02 19:02
Zals op de beschrijving van kieskeurigstaat, kan er coax en optical en zelfs meerkanaals 5.1 in. Dus er is gewoon geen probleem. Elke geluidskaart kun je nu gewoon aansluiten. Ik zie het probleem niet.

Verwijderd

Topicstarter
Eh, waar moet die coax dan in mijn pc? Want hij past niet in de 'groene' uitgang. Ik heb er inderdaad ook een 'rode en witte' bij, alleen die weet ik ook niet waar die in mijn pc moet!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-02 19:02
Als je geen gele tulp aansluiting (coax) hebt op je pc, zal je een geluidskaartje moeten kopen met een coax of optische aansluiting.
Of je sluit em met 3 mini jack naar tulp kabels aan.

All deze informatie had je zo op het forum terug kunnen vinden, en anders via je grote vriende www.google.nl

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb wel zo'n gele tulp op mijn pc, maar als ik die coax kabel daarin doe, gebeurt er niets...
Ik heb bij die home cinema set ook nog 4 andere kabeltjes gekregen...
-2 rood/wit
-1 blauw (walkman plug)
-3 wit/blauw
-3 rood zwart

Ik heb geen flauw idee waar ze allemaal voor dienen....
ps. ik heb op het forum gezocht en op google maar kon niets vinden over het aansluiten van m'n cinema set op m'n pc.
ps2. dit is mijn pc: http://www.fujitsu-siemen...oards/FSC/D1740/D1740.htm

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 18:55 ]

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:14

voodooless

Sound is no voodoo!

Zoek eerst maar eens uit welke uitgang van je PC de coax uitgang is. Heb je die niet, zit je vast aan de ouderwetse mini-jack -> rca kabel om zo analoog je PC aan te sluiten.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Gelukt, dank !

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2007 19:15 ]

• Moning2
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-02 11:48
je weet dat het nu stereo geluid is he ? voor surround heb je meerdere 3.5mm jack -> RCA kabels nodig (als je dat al kan aansluiten op die set)ok ik zie net dat je PC dus alleen stereo geluid geeft als output...dus toch echt een geluidskaart met coax of toslink kopen als je surround wil

[ Voor 21% gewijzigd door Moning2 op 27-09-2007 23:23 ]

Pagina: 1