[Mobiel Internet] Skype op telefoon over heel de wereld

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02 09:07

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Okay ik zit met het volgende.

Ik heb een klant en die doet veel zaken in China maar ook genoeg andere landen. Als deze persoon in china is geweest (hij belt daar vaak met kantoor in nederland en anders om) als hij dan terug komt praat je over telefoonrekeningen van +/- 300/400euro.....

Ik denk dat dit goedkoper kan maar ik weet niet zeker of het kan .... Wat wil ik....

Bestaat er zoiets als internet op je mobiel (gprs etc.) met vast bedrag in de maand zodat hij op zijn smart phone altijd skype kan aanhebben ?(waar ook ter wereld) Of ben ik te opportunistisch en bestaat er niet zoiets of misschien kost het wel meer dan 300 euro in de maand...

Dit was mijn idee maar misschien heeft iemand anders een idee hoe ik kan zorgen dat de kosten van deze meneer lager liggen..........

Heb vodafone en google al geraadpleegd maar die kwamen allebei niet echt verder.......

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 07:41

PowerSp00n

There is no spoon

http://accessories.skype....Page&productID=79362100#t Die hebben ze wel op de Skype site. Maar kan niet echt veel duidelijkheid vinden over het gebruik van internet als je buiten wifi bereik zit. Had je die al gezien?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:21

knakworst

Get more sats!

Bellen met de mobiel is HEEL VEEL goedkoper dan UMTS in het buitenland en dan skype'en. Enige oplossing is skype'en vanuit internet cafe's of laptop / wifi Het is de vraag of je die verkoper wil opschepen met die moeite.

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
PowerSp00n schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:45:
http://accessories.skype....Page&productID=79362100#t Die hebben ze wel op de Skype site. Maar kan niet echt veel duidelijkheid vinden over het gebruik van internet als je buiten wifi bereik zit. Had je die al gezien?
een smartphone met skype is het probleem niet het gaat me om de internet connectie
knakworst schreef op donderdag 27 september 2007 @ 16:49:
Bellen met de mobiel is HEEL VEEL goedkoper dan UMTS in het buitenland en dan skype'en. Enige oplossing is skype'en vanuit internet cafe's of laptop / wifi Het is de vraag of je die verkoper wil opschepen met die moeite.
Daarom vraag ik het dus ook omdat het uiteindelijk niet TE veel moeite moet zijn

[ Voor 29% gewijzigd door Multispeed op 27-09-2007 16:51 ]

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ie kan in China een dataabbo pakken, en daarmee Skypen? Is veel goedkoper.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Snake schreef op donderdag 27 september 2007 @ 17:07:
Ie kan in China een dataabbo pakken, en daarmee Skypen? Is veel goedkoper.
En dan gewoon via GPRS,HSDPA ofzo ?

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Let er ook op dat veel providers skype en andere voip diensten blokkeren, omdat ze anders niets meer verdienen aan bellende klanten...

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Mjah

Als ik dit zo lees is het gewoon te veel moeite om het op een andere manier te doen dan mobiel bellen....

Dan misschien maar over een paar jaar als het wat meer ontwikkeld is :)

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
Technisch is het zeer zeker wel mogelijk.
Maar over de kosten en de bereikbaarheid van draadloze netwerken in, onder andere China,
kunnen we logischerwijze niets zeggen.
Pagina: 1