CD/DVD speler weg na verwijdering InCD

Pagina: 1
Acties:

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 10:22

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Heb op een PC het programma InCD verwijderd en toen waren mijn CD/DVD spelers pleite. Nou dan nieuwe ASPI gedownload en erop gezet maar dat hielp niet (nou half want de ernstige foutmelding tijdens het opstarten was gelukkig weg).

Maar hoe krijg ik ze nu terug zonder windows te moeten herinstalleren. Zowel de microsoft als nero site hadden hiervoor geen oplossing. Ook via google heb ik niet veel kunnen vinden.

Apparatenbeheer geef: Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39).

Op deze bak draait windows XP-Home SP2.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-02 12:51

M2M

medicijnman

ik zou zeggen, drivers er uit voor zover dat mogelijk is, de drive fisiek ff loskoppelen (de ide-kabel (of sata) eruit), pc'tje aan. Een of andere drivercleaner er overheen (geen meuk nemen) , pc''tje uit en de kabel er weer in. Als het goed is moet windows 'm herkennen en automatisch de correcte drivers installeeren. zo niet zal je in je config scherm handmatig hardware kunnen toevoegen (wel klassieke weergave nemen!)

mocht het allemaal niet helpen, dan zit je toch smerig in een hoekje gedrukt door dat InCD...

[ Voor 10% gewijzigd door M2M op 27-09-2007 17:14 ]

-_-