Nu mijn oude mp3 speler al enkele maanden dood is ben ik toch op zoek naar een vervanger. Nu ben ik daarjuist even naar 'de fnac' (een winkelketen, zeker niet goed ofzo, maar ze hebben er redelijke verzameling aan mp3 spelers). In deze winkel heb ik een verkoper gevraagd achter welke mp3 spelers die ze hadden ofwel UMS (universal mass storage waren, die kan je gewoon mounten onder linux) of dewelke linux support hadden. Het kwam erop neer dat er maar 1 (!!) speler was volgens de verkoper. Dit was zo'n typische b-merk speler met 512Mb flash geheugen en een losse AAA batterij. Ik was meer op zoek naar een vervanging die gelijkwaardig is aan mijn oude creative zen microphoto.
Nu vraag ik me af: Is de verkoper fout en waren er nog andere leuke spelers die ook gewoon UMS support hadden of is het echt 'zo slecht' gesteld en kan ik gewoon geen nieuwe mp3 kopen in die winkel ?
Ik ben op zoek naar een speler met op zijn minst 2Gb geheugen en een budget onder de 200€. Ik heb liefst niet van die enorm grote dingen die qua grootte bijna een flybook kunnen verslaan
. Iemand die weet welke mp3 spelers er goed werken icm linux ? Liefst gewoon te mounten.
Nu vraag ik me af: Is de verkoper fout en waren er nog andere leuke spelers die ook gewoon UMS support hadden of is het echt 'zo slecht' gesteld en kan ik gewoon geen nieuwe mp3 kopen in die winkel ?
Ik ben op zoek naar een speler met op zijn minst 2Gb geheugen en een budget onder de 200€. Ik heb liefst niet van die enorm grote dingen die qua grootte bijna een flybook kunnen verslaan