Toon posts:

Games hangen paar seconden.... XP 64 bit en TI 4600 dt9931

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een spel speel op mijn verse Xp 64 bit installatie.. Counterstrike, Hitman of san andreas.. Dan hangt mijn pc om de +- 10 seconden een seconde of +- 5 ofzo en dan gaat het spel weer gewoon verder. Tussen deze pauzes in loopt het spel gewoon soepel. Helemaal vloeiend..

Ik heb al gechecked of er een CD-rom in een drive zat waar het spel naar zoekt, maar dat is niet het geval.

Mijn systeem:

Abit kv8 pro 3rd eye
AMD 64 3400+ 2,4 ghz
TI 4600
512 mb
200 gig SATA hdd

Wie heeft een idee wat er hier mis is?

Gr

Ro

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:52

Thandor

SilverStreak

CSL Beleid
Probleemtopics horen niet in CSL thuis :o. Ik ga het topic niet verplaatsen daar het onduidelijk is waar het heen moet (Het topic hoort in het subforum dat aansluit op hetgeen wat problemen veroorzaakt). Om dat te verhelderen dient er eerst getroubleshoot te worden.

Ga dus alle drivers een keer controleren (CPU, VGA, MB, etc) en bekijk of de videokaart gebruik maakt AGP, niet PCI1x (zie nVidia drivers). Vergeet niet dat oudere drivers soms beter kunnen zijn! Verder is er in 'Apparaatbeheer' wellicht ook wat te ontdekken. Staat het optische station niet in PIO modus te werken? Hoe zit het met het CPU gebruik in 'Taak Beheer'? Lopen er geen rare processen in 'Taak Beheer'? Zo zijn er nog genoeg dingen om uit te zoeken dus :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.